Where dead angels lie

četvrtak, 12.10.2006.

Nova nada (moj roman) - 9. poglavlje

Eto ljudi, dugo nisam piso. Imao sam dosta posla, a počeo mi je i faks puknucu Mislim da će biti još samo 2 poglavlja, a možda i 3 smijeh Na faksu mi je zasad čist oke, pogotovo kad idem u menzu njami Ljudi vidimo se i čujemo, pozzz mah

9. POGLAVLJE

Prolaskom kroz gustu narančastu prašinu, dolazimo pred veliku staklenu špilju. Špilja je bila predivna, izgledala je poput ogromne staklene dvorane, a u sredini se nalazio narančasti kristal, oko kojeg je bila masa narančaste prašine. Kristal je bio savršen, tjerao te da ga dotakneš. Krenem prema kristalu, a Faith me upozori: "Oprezno, možda je zamka!" I da je nemogu mu odoljet i krenem prema kristalu sve dok nisam potpuno došao do postolja na kojem je bio smješten. Taman da ću ga dotaknuti, odjednom se začuje glasan zvuk mtora. Motor stane pred špiljom, a s njega silazi crni lik koji nije bio iz WoD-a. Nije imao krila, ali je imao po sebi hrpu šiljaka, mač i cijeli je bio naoružan. Imao je crnu masku, preko koje se moglo samo vidjeti donji dio lica i oči. Tip je izgledao dosta ozbiljno i opasno. Crni tip izusti:- "Smrdi mi na vampira, ali ne čistokrvnog, već Dunpeala! Prije nego što mu išta napravim, predstavit ću se! Ime mi nije važno, ali sam vampire hunter i plaćen sam da ubijem pojedinog vampira." Tip krene laganim hodom prema meni. Znao sam da ide sa zlom namjerom, pa sam se pripremio da preskočim kristal saltom u nazad. Hunter izvadi ogroman mač, po kojem se vidi da je ubio hrpu vampira. Zamahne mačem na mene, a ja u tom trenu preskočim kristal i on mačem pogodi kristal, umjesto mene. Kristal se razbije na komadiće, a iz kristala izađe kristalna narančasta prašina, iz koje se stvori stakleno čudovište. Faith reče: "To je Glass deamon! Sad smo svi zarobljeni u ovoj špilji." Hunter hladnokrvno reče: "Ništa nemože izbjeć moje srebrne metke!" Hunter pukne iz pištolja u demona i metak zapne u prsa demona, ali demonu ništa. Demon poludi i počne mahati rukama i tako počnu padati velike oštre staklene sige sa stropa špilje. Hunter skoči unatrag i skine svoj kaput i prekrije se njime da ga sige ne ozlijede. "Faith, poduzmi nešto!" -reče Blue. "Radim na tome, zasad izbjegavajte sige!" -reče Faith. Ja i Blue se vinemo u zrak i tako počnemo izbjegavati sige, za to vrijeme je Hunter gađao pištoljima demona, koji je zavijao. Odjednom Faith stvori veliki prozirni štit i reče: "Brzo, Kaiser, Blue, pod štit!" Ja i Blue nekako uspijemo doći pod štit. Bili smo na sigurnom, ali ne zadugo. Hunter se zadere: "Umri više!" Hunter potrči prema svom motoru, izbjegavajući sige. Skoči na motor i krene prema demonu, kako se približavao staklenom čudovištu, izvadi veliki mač, koji je imao "U" oštricu i ugraviranog crvenog pauka na vrhu. Hunter skoči sa motorom i pogodi mačem demona, koji se rasprši u milijon sitnih stakalaca i prašinu. Špilja se počne tresti i urušavati. Staklo koje je blokiralo izlaz nestane. Fath štit prostre skroz do izlaza i tako se uspijemo spasiti. Hunter je uspio pobjeć iz špilje, stane ispred nas i hladnokrvno se nasmije i nastavi prema vrhu. "Ljudi, požurimo se, imamo još malo do vrha, nadam se samo ostaje pješaćenje. Uskoro će past noć i trebat ćemo negdje kampirati." -reče Blue. Faith i ja kimnemo glavom i tako krenemo prema vrhu. U daljini se ćuo zov zmajeva koji su kružili oko planine.

Image Hosted by ImageShack.us

12.10.2006. u 17:50 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Svasta po malo: vampira, muzike, zivota...

Image Hosted by ImageShack.us

burninmad Moj idol burninmad

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Moje slike!

Kliknite OVDJE!!!
Ako ste naivni, kliknite i OVDJE!!!

Moji naj linkovi:

New faith
...want to be pretty
James
Bit će ih još....nisam još tolko poznat :)))

MSN:
julian.sten@hotmail.com

Moj e-mail:
juca.sten@yahoo.com

A neke životinje, šta ja znam...



adopt your own virtual pet!



Inače jako volim životinjice i imam doma 2 male preslatke kornjačice...cerek

Image Hosted by ImageShack.us
Da, znam da je preslatka! cerek

Image Hosted by ImageShack.us

U doradi....

TenebraDentro

In the darkness I fall...Solitude and despair
Condemned to wander every night

While the people sleeps...
I raise from my bier and begins my life.
My life of a vampire

Tenebradentro

wish your neck I wish your mouthI
wish your blood I wish I wish I wish you

In the darkness I live...
Misanthropic existence
Condemned to live forever
While the people loves
I remember my bride
But I can't cry for my despair


Demonic dreams

Invoking the dark and the moon of the night
Summoning the beast, forgotten tales
The angels slained the shades of life
As they spread the wings of death
Screamings of fear destroyed my faith
Howling beasts, crimson tears
Ravens cries in the shadows of night
The lightning strikes from the cloudless sky

Alone in the forest of dusk I ride
Without one path where I could go
A place of ancient splendour rise
Darkness falls upon my face

As creature as shadows once roaming that place
Death lying waiting for my soul
Deep in the shadows of night
She worshiped books for demonic dreams

Deeper and deeper as light was gone
Feel embracement of the dark
At this point of time I know
Prisoned in demonic dreams

Deeper and deeper as light was gone
Feel embracement of the dark
At this point of time I know
Prisoned in demonic dreams

As I arrived on the ruined tomb
Centuries of dusk marching side by side
Bleeding shadows of thy shrine
The forest whispers laments for me
Painfull screams devours my mind
Serenades of angel tears
Falling down from the bloodred sky

A vouce of destruction is calling to me
In my dream I summon the beast

Just like the rain an october night
The sun has stopped shining light
Just like a withering flower
Slowly - fading away

An eternal landscape of ashes and dust
Dead birds are faling from the sky
The place that you've named paradise
Emptiness what I can feel

The rain that falls tast like blood
The arrive of the black northern sky
And the angel rape my soul
Forgotten in demonic dreams


BENDOVI

Image Hosted by ImageShack.us
GRAVEWORM

Image Hosted by ImageShack.us
OBITUARY

Image Hosted by ImageShack.us
CRADLE OF FILTH

Image Hosted by ImageShack.us
ABSU