Photobucket

Dragons...


Click me!

*25 kommova ako kliknete ovo jaje!!!Javite u postu





Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

One more about one me...


-ime: Helena
-razred: 7.
-ljubimci: pas i papigica
-volim: čitati,životinje,internet
-ne volim: dubokoumne postove,dosadnjakoviće,idiote
-bojim se: ničega,od ananasa do žaba *LoL*
-naj knjiga: Saga o Darrenu Shanu
-naj životinja: sve *LoL*
-hobiji: crtanje, čitanje
-trenutno sam: vegetarijanka*dok me mama ne dohvati,na internetu *LoL*


Really cool blogs...

Moj drugi blog
Hip-hop,rap & animals 4ever
Nikolinicha 008
Another way to die

*u linkovima su samo meni naj blogovi,
ako ste za razmjenu linkova javite

srijeda, 26.08.2009.

Jer život je bolest,a smrt lijek

Tužno je kad ostaneš sam,
i smatraš se samim drukčijim.
Neprihvaćenim...
Ja sam uvijek bila takva,drukčija,
i onda sam smatrala da sam našla
srodnu dušu ali i ona me izdala.
Takvi su ljudi zli,stalo im je samo do njih,do novca...
Koji idot je smislio novce....
I ljudska znatiželja, dovodi do onoga što
se ne nebi dogodilo,do ratova,
smrti i još gore mučenja životinja....
Nisu ljudi jedini pametni koliko ste puta već
čuli da su svinje glupe i prljave životinje?
E.pa nisu ja jako voljam pajceke oni su mi baš cute.
Ljudi su ih stavili na najgluplje životinje,
zato što ih jedu jer ne žele priznati da jedu nešto inteligentno...
I koža kada pitate kožonosce bi li nosili tako
ljudsku kožu oni ti vele da si lud.
Ili bili jeli malu djecu kako jedu teliće,jariće ili janjad?!?

-zmaj u letu,by me =)

Zar ne mogu svi ljudi biti isti,kao jato a ne čopor?!
Istina je da su se ljudi razvili,ali u ponašanju smo još zvijeri.
Ne učimo li djecu da smo mi viši i da ih moramo slušati?!?
Zar ne možemo biti jato,svako da je važan na svoj način?!
Ne bi li bilo ljepo da postoji svijet u kojem svatko može biti ono što želi?
Imati mnogo prijatelja,da postoji zemlja mašte,dapače zemlja ljubavi i sreće gdje svi i svako živo biće žive u miru?!
Da više ne moramo ubijati da bismo preživjeli?
Zašto ne postoji takvo mjesto,zašto?
Možda je to raj....
Možda je život bolest,a lijek smrt....
Možda postoje takvi svijetovi u drugim dimenzijama,
gdje nikad nisi sam i nesretan zbog toga....
Tko će to znati?
Ali zato da promjenimo svijet prvo moramo početi od sebe a zatim od svojih prijatelja...
Stvorimo mostove do zemlje snova do zemlje beskrajne sreće do novog života,do ljubavi....
Razmislimo o svemu,učinioimo što možemo i što želimo dok smo još tu dok to možemo učiniti!