LED ZEPPELIN- kako je nastala nejveća grupa svih vremena!!!
09.09.2005., petak

Ovo nije skinuto s interneta već napisah to za potrebe maturalne radnje na koju se ponosim više od ičega.. kad sam uzeo ovu radnju, profesori u gimnaziji su me blijedo gledali.. Nemaju oni pojma koliko mi ovaj bend znaći.. Više od ičega!!!
Literatura:
l. LED ZEPPELIN – from early days to Page and Plant
Ritchie Yorke's Definitive Biography
2. The Complete Guide To The Music Of LED ZEPPELIN
By Dave Lewis
U ljeto1968., Jimmy Page, umoran, trajno deprimiran i razočaran zbog nesuglasica u "Yardbirds-ima", povukao se u svoj renovirani brod u kojem je živio na rijeci Temzi 15 kilometara uzvodno od Londona. Dobro je razmislio o svemu što je prošao, o svojim uspjesima i razočarenjima u glazbi. Uglavnom je razmišljao kako uklopiti njegov talent u brzorastuću britansku rock scenu. Jimmy je do tada imao izlete u solo vode. Svirao je po Americi gdje je bio vrlo uspješan i gdje ga je publika znala cijeniti. Vratio se u London jer je htio razmisliti što će napraviti. Bio je optimista zato jer glazba koju je svirao naišla je na veliki odjek u Americi. Bilo je samo pitanje vremena kad će smoći snage s kojom će osnovati neki novi britanski bend. Kada je razmišljao što bi volio svirati u svojem bendu kojeg je želio osnovati uzeo je u obzir tadašnju britansku rock scenu. Odmah je izbacio glazbu koju su svirali "Beatles-i." Tu je bio i "Cream" koji su harali top ljestvicama, sastavljeni od bivših "Yardbirds-a", u sastavu Eric Clapton, Jack Bruce i Ginger Baker. Tada se još tek probijao Jimi Hendrix sa svojim "Experience" koji je svirao odlično, ali je u to vrijeme bio još pretežak za slušanje. Rock publika je tada počela kupovati albume tkz. "underground" žanra poput bednova kao što su bili "Spirit", "Moby Grape", "the Electric Flag", "Big Brother", "the Moody Blues", "Deep Purple", "Steppenwolf" i ostali.

Page je morao osnovati bend prije nego što je očekivao. U 8. mjesecu iste godine "Yardbirds-i" Keith Relf i James McCarty otišli su iz benda, ostavivši Jimmy Page-u prava na ime "Yardbirds." Kroz Jimmy-ov zbunjujući period, njegov bliski prijatelj i savjetnik bio je menadžer Peter Grant, koji je od njega otkupio prava na ime "Yardbirds." "obožavao sam Jimmy-a. Kad je svirao u "Yardbirds-ima" bio sam producent na snimanjima. Jimmy-u sam uvijek dao slobodu da izrazi svoj talent," kaže Grant. Jimmy je najviše od svega želio ponovno osnovati grupu "Yardbirds." Da ostane u dobroj formi, vraća se u studio gdje svira mnogo sesion snimanja za ostale bendove.

Peter Grant - bez njega ne bi bilo Zeppelina!

Kada se pročulo da Jimmy želi ponovno osnovati "Yardbirds-e", igrom slučaja prvi koji se s njim povezao bio je bass gitarist i aranžer John Paul Jones. Jones je bio obožavatelj Jimmy-a još od vremena kada je svirao sa Neil Christianom. Jones je također, sredinom 60-tih, snimao u studiju na sesionima sa Jimmy-em. Jimmy se prisjeća: "Jones me je preporučio pa sam radio na Donovanovom albumu "Hurdy Gurdy Man." Jones je tada bio na mjestu aranžera. Tokom pauze rekao je kako je čuo da okupljam bend u kojem bi on želio biti i svirati bass. Jones je već tad imao reputaciju vrsnog aranžera i bass gitariste tako da ga nisam mogao odbiti."

"Radio sam po snimanjima 3 do 4 godine," kaže Jones. "Aranžirao sam preko 50 pjesama mjesečno što mi je već postalo dosadno. Pridružio sam se Jimmy-u iz razloga što mi je žena rekla da se prestanem izležavati po kući i da napokon uđem u neki bend. Rekla je da je čula kako Jimmy Page okuplja bend u kojem bi i ja mogao svirati. Igrom slučaja baš sam onda radio u studiju sa Jimmy-om," rekao je Jones.

Sljedeća Jimmy-eva briga bio je pjevač. Sjetio se impresivnog mladog pjevača kojeg je vidio kada je bio na turneji sa "Yardbirds-ima." Bio je to Terry Reid, ali pošto je nedugo Terry osnovao grupu i sklopio ugovor sa glazbenom kućom morao je naći nekog drugog. Jimmy je bio razočaran: "On je bio jedini pjevač za kojeg sam smatrao da je dostojan moje grupe. Bio je pod ugovorom pa ga nisam mogao dobiti." Dok je Jimmy tražio člana došao je u London mladi pjevač iz Birminghama. Bio je to Robert Plant koji je došao na nagovor prijatelja, producenta Tony Secunde. Međutim, Tony Secunda Roberta nije uspio uklopiti u svoju kompaniju pošto je imao dva odlična benda "Procol Harum" i "the Move". Secunda je Robertu savjetovao da potraži Jimmy Pagea jer je on baš tražio pjevača za svoju novu grupu koju želi osnovati.

Jimmy je pošao u studentski centar izvan Birminghama vidjeti kako Plant pjeva. Bila je to tipična studentska zabava na kojoj je alkohol bio važniji od glazbe. Jimmy kaže: "Odmah sam rekao da je Robert fantastičan. Slušajući ga te noći, poslije i demo snimku njegova benda "Band of Joy", odmah sam zaključio da baš trebam takvog pjevača u svojem bendu. Pozvao sam ga u PangBourne na razgovor. Tamo smo se dogovarali i slušali ploče da vidim što ga zanima." "Jednog dana kad Jimmy-a nije bilo, " priznaje Robert, "pregledavao sam njegove ploče i izvukao one za koje sam mislio da su dobre. Iznenadilo me to da kad je Jimmy došao i počeo govoriti što bi on želio svirati, počeo je izvlačiti baš one iste ploče koje sam i ja odabrao. Kada je vidio da sam i ja te ploče odabrao složili smo se da imamo isti ukus i da je odlično to što ćemo skupa svirati." Robert je dobio savjet od svoga prijatelja, Alexisa Kornera. "Naravno," rekao je Korner, "nitko nema pojma kakva grupa bi to trebala biti. Poznavajući Jimmy-a bend će sigurno imati jaki menadžment i trebao bi bar pokušati."



Sa John Paul Jonesom i Robertom Plantom u bendu, Jimy-eva briga bio je još samo bubnjar. Pošto je prva solucija B.J.Wilson odlučio ostati u svom bendu "Procol Harum" Plant je nesebično predložio starog prijatelja iz benda "Band of Joy", John Bonhama. Bonham je u to vrijeme bio na turneji sa Tim Rosom i bilo ga je teško nagovoriti da otiđe iz te grupe jer još nikad u životu nije tako puno zarađivao. "Bio sam optimističan, " kazao je Plant. "Otišao sam sve do Oxforda i lovio Bonhama po gažama. Ulovio sam ga na jednoj gaži i rekao: "Prijatelju, moraš se pridružiti novim "Yardbirdsima" koje okuplja Jimmy Page." Nije bio uopće zainteresiran pa je rekao: " Dobro zarađujem i tu mi je dobro. Zar ne!" Unatoč Plantu, Bonham je imao još neke ponude. Zainteresirani su još bili Joe Cocker i Chris Forlowe. Naposljetku Bonham pristaje.

Jimmy je tek 1990. priznao: "Iako sam znao da trebam vrlo moćnog bubnjara, moram priznati da nisam bio spreman na takvog virtuoza kakav je bio John Bonham. Kada smo svirali pratio je svaki moj potez. Nisam ni sanjao da ću dobiti takvog bubnjara. Bio je fenomenalan i mislim da svijet više nikad neće imati takvog virtuoza."
Prvi put su zajedno svirali u malom podrumu u Gerrard Streetu, u Londonu. Bila je to prostorija 4x4 metara. Svugdje su bila Marshalova pojačala. Jones se prisjeća: "Jedno vrijeme smo se samo gledali, a onda je netko prekinuo tišinu i pitao što ćemo svirati. Jimmy je odabrao neku staru pjesmu "Yardbirds-a" koja se zvala "Train Kept a Rolling." Jimmy je poviknuo: "Lako je!!! Samo G do A i ponovno to." Cijela soba je zamalo eksplodirala. Od tog trenutka smo znali da ćemo postati slavni. "

Svirajući pod imenom "The New Yardbirds" došli su ispuniti ostatak ugovora koji ih je vezao za izdavačku kuću nekadašnjih "Yardbirds-a", a zatim su nastavili karijeru pod imenom "Led Zeppelin." Pod imenom "The New Yardbirds" krenuli su na pokusnu turneju po skandinaviji. Kada su se vratili svi su se složili da moraju čim prije promjeniti ime.

Jimmy Page, Robert Plant, John Paul Jones i John Bonham bili su individualni umjetnici koji su bili puno više od novih "Yardbirds-a".

Promjena imena je bila ključna stvar za njihovu glazbu. Kao što Page kaže: "Skupa smo sjedili i nasumce lupetali imena za bend, iznenada sam se sjetio imena kojeg je rekao Keith Moon. Kad sam mu govorio o bendu rekao je da ćemo potonuti kao olovni cepelin. Taj izraz mi se urezao u pamćenje pa sam insistirao na tome da se nazovemo "Led Zeppelin". Već sam zamišljao prvi album na kojem bi bio goreći cepelin koji pada u grad!" Keith, član grupe "Who", slušajući njihove planove izjavio je kako će propasti kao olovni cepelin (lead zeppelin). Za inat grupi su dali ime "Led Zeppelin" koristeći istu foru kao i "Beatlesi", izbacujući jedno slovo iz riječi pa je tako
umjesto imena lead nastalo led - "Led Zeppelin".



- 10:44 - Everybody trying to tell me :) (0) - Isprintaj ako želiš.. - #








<< Arhiva >>

Komentari On/Off
< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv




Communication Breakdown

ICQ: Add Me To ICQ
E-mail: blackdog(doljnja povlaka)hr (at) net.hr

Mi3dot PORTFOLIO
HRPHOTOCONTEST PORTFOLIO
MySpace BlackdoG


Stairway To Heaven

Ime mi je MartiN, živim u Zaboku.. Slušam hard rock/ blues / progressive / pshyodelic/ heavy/ thrash.. Zeppelini su mi Bogovi, 22 godine.. Student.. U slobodno vrijeme radim u udruzi MRAZ, a hobi mi je fotografija.

Par Fotki
•BlackdoG• Moja ekipa :)


Zepp Links

•LED ZEPPELIN•
Achilles Last Stand
Official Zepp Site
Zepp fan Site
•ROBERT PLANT•
Official Plant Site
•JOHN BONHAM•
The Power Behind The Magic
•JIMMY PAGE•
Jimmy Fan Site
•JOHN PAUL JONES•
Jones Fan Site


Post History

Glazba

•••RECENZIJE•••

1.)ROBERT PLANT - DREAMLAND (2002.)>
2.)ROBERT PLANT - THE MIGHTY REARRANGER (2005.)>
3.)LED ZEPPELIN(I) 1969.-The Ten Album Legacy>
4.)LED ZEPPELIN(II) 1969.-The Ten Album Legacy>

•••Led Zeppelin•••

1.)O bendu kojeg tako jako volim>
2.)LED ZEPPELIN- kako je nastala najveća grupa svih vremena!!!>
3.)LED ZEPPELIN- Diskografija..>
4.)Autobiografija - Jimmy Page>
5.)Autobiografija - John Paul Jones>
6.)Bonham, Slava ti :)>
7.)Autobiografija - John Bonham (1948 + 1980)>
8.)Autobiografija - Robert Plant>
9.)Povezanost Gospodara prstenova i Led Zeppelina>
10.)SIMBOLI - Led Zeppelin>
11.)STARSHIP - Led Zeppelinov Zrakoplov>
12.)LED ZEPPELIN - KARIJERA>
13.)Pageove Gitare, ouu yeahh>
14.)"The Battle of Evermore" & Tolkien - POVEZANOST?>
15.)Još malo o okultnom>
16.)ROBERT PLANT - DREAMLAND (2002.)>
17.)ROBERT PLANT - THE MIGHTY REARRANGER (2005.)>
18.)JIMMY PAGE - "Nakon" Zepp karijere>
19.)Swan Song Diskografska Kuća>
20.)Tea For One - puno informacija!>
21.)JOHN PAUL JONES - "Nakon" Zepp karijere>
22.)JOHN PAUL JONES - INTERVJU!>
23.)The Music of John Paul Jones - 1. dio>
24.)Hohner ElectraPiano - JPJones>
25.)Hammond M-100 - JPJones>

•••Black Sabbath•••

1.)Master of Reality, hm baš..>

•••Glazba ostalo•••

1.)Patti smith - majka rocka..>
2.)Malo nas je rokera, al još se držimo..>
3.)Pjesme Unatrag!>
4.)Lude 70'!- moji starci>
5.)Eric sardinas - slike s koncerta>
6.)CHUCK BARRY - The King U Zagrebu>
7.)O koncertu (Eric sardinas)>
8.)Steve Vai & Sardinas u Tvornici 14.11.2005.>


Rock Mates

•TOP •
-------------
••Pample :-))) Prijatelj koji isto obožava zepp
••mALa šKOLa APsuRda :-) -croGLa me osvojio svojim apsurdima.. obožavam ih pretvarat u još veće!!
••Moon Maiden :-) -Ljepota izražavanja kroz misli!
••Wise Woman :) -Mudra cura piše mudre postove.. zasluženo na top 5
••Cherry blossom girl :-) -Cura koja piše fakat predivne postove. Predivneeee!
••Bubni pa preživi :-) -BUBNI PA PREŽIVI
••Daydream :-) -MOĆNI POSTOVI
••Highway Star :-) -Tip je ZAKON
••Chick on speed :-) Super postovi
••Lady of blackness :-) Enciklopedija znanja

•OSTALI PODJEDNAKO DOBRI!•
-------------
E-Blog :-)
Zihnof :-)
Smoggy :)
-NaNcY- :)
Nameless :)
Punk Lady :)
LA Woman :)
MANOWAR :)
Voćkica :-)
Darkqueen :-)
BloodMoon :)
Sick of it all :)
Shadowman :)
Twilight Hall :)
Analna carica :)
Smrt Šovinizmu :-)
Poliglotna od do :)
Garden Of Stone :)
Ghost of freedom :)
Who on earth am I :-)
Come As You Are :)
Glazba i moj život :)
Killer from the blog :)
Lady Anerol's place :)
Fly Me To The Moon :)
Hellcome to purgatory :-)
Ništa osim malo duše :)
There are no reasons :)
Blues Umornog Konja :)
Sex and the usidjelica :)
+one of the lost ones+ :)
Pozdrav Iz Zemlje Sretnih Ludjaka :)
Bolje Biti Mrtav Nego COOL :)
Can't you seeAlong it wasMe :)
Let's Take a Blast to the Moon Baby:)
Kiss my ass :)
Grunge, punk, alternative.. :)
BLUESER :)
SoundGarden Reveries Blog :)
Lisa Sims :-)
Eyes without face :-)
For those about to rock :-)

•NEW ENTRY'S•
-------------
Vision Thing
Gothic Angel
PearlGarden
Grunge freak
Friend of a friend
To be a Rock and not to Roll
Jamie
Whisper of my mind
Jebeš ime bloga
All right now
Lizard Queen
Irish bastard
Rockerica
Bugenvilija
Zaboravljena
Aukarija/
Angel fall first
Eyesocket
Metal i rock
Rock me baby
Born To Be Wild
Bettyblue
Feardotblog
Chick on speed
Svratiko&Oftca
Miss Filth
SARA
Chudna Biljka
Rock Jebada
Anubis
Daughterofdarkness
Šibenska Rock scena:-)
Fade2Black:-)
Damira :-)
Zianor :-)


Album Of The Week

(12.12. PONEDJELJAK)
Black Sabbath - (1972) Master of reality
(05.12. PONEDJELJAK)
Johnny Winter - (1972) Second Winter
(28.11. PONEDJELJAK)
The Doors - (1968) WAITING FOR THE SUN
(21.11. PONEDJELJAK)
Soundgarden - (1996) Down on the upside
(14.11. PONEDJELJAK)
Alice in Chains - (1990) Facelift
(07.11. PONEDJELJAK)
Sisters of the Mercy - (1988) First And Last And Always
(31.10. PONEDJELJAK)
Jimmy Hendrix - (1969) Band of gipsys
(10.10. PONEDJELJAK)
Rory Gallagher's Taste - (1970) Taste
(3.10. PONEDJELJAK)
Wishbone Ash - (1999) Live Dates 3 Paris


Playing


No Quarter
(Jones/Page/Plant)

Close the door, put out the light.
You know they won't be home tonight.
The snow falls hard and don't you know?
The winds of Thor are blowing cold.
They're wearing steel that's bright and true
They carry news that must get through.

They choose the path where no-one goes.

They hold no quarter.

Walking side by side with death, The devil mocks their every step
The snow drives back the foot that's slow, The dogs of doom are howling more
They carry news that must get through, To build a dream for me and you






(since 15.05.2005.)

online


Sign my Guestbook from Bravenet.com
Free Message Forum from Bravenet.com

Design by
BlackdoG