nedjelja, 02.03.2008.

petak,subota,sveti,parkic,policija


dakle....
petak...
cure otisle na pizzu,i na svetome je jele.
dosa deckocerek, posli njega jos 2 deckica...
i ta 2 deckica raspalili stillness na radiu do maximuma...
deckocerek govori: doc ce nam pandurija zbog te muzike.
i njega niko ne dozivljava...ajoj...
na kraju, deckocerek ima pravo...
odjednom se dvojica plavaca stvorila kraj nas...
naravno,zbog muzike dosli... kvragu i radio...
i zapisivali nas...
deckocerek se zeza sa njima... to je baza bila...
ludilo totalno...
i zapisuje ih sve...
i dode do mene...
moj otac isto u policiji jeli radi.
policajac V: tvoje ime i prezime
Oprashena: Diana xxxxxxxx
policajac V: datum, mjesto i godina rodenja.
Oprashena: tad, tad i tu
policajac V: adresa je jeli ( i kaze adresu)
Oprashena: je ta je
policajac V: dobro, znam ti cacin broj mobitela na pamet!


to je prva vecer... petak jeli

subota. ja, M, N, A , deckocerek i jos 3 deckica

ja se klizem niz tobogan, A me slika, M i N se ljuljaju, a muska populacija
je sidila na klupi.
i eto opet njih... opet ista 2 ka i u petak...
kao da sam znala da ce doc...
strava...
mene je napao jer sam se klizala, M i N je reka da bolje da
idu doma prat suđe nego se ljujat, jer nam nije 12 godina...
neko od muske populacije je okrenio ljuljacku...
i raspitiva se ko je...
i slijedi izjava veceri...
pitao je jednoga od muske populacije jeli je on okrenio. i govori:
'' ja je nisam okreca, ja cilo vrime pivam malu barku!'' rofl

i tako...
mene su jos pitali jeli mi otac zna sta radim i jeli ponosim time ako zna...
a sta to radim? koljem, ubijam? rigam, serem na javnim mjestima?
ili neznam sta sve jos...??

strava...

vikend nezaboravan...

DA IZADJEM IDUCU SUBOTU? rolleyes

Image Hosted by ImageShack.us


ali sve u svemu dvije jako odlicne veceri...
dobro sam se zabavila i u petak i u subotu...
pogotovo u petak, pizza, muzika, itd itd ...
svasta se radilo u petak i dosta toga se dobilo...


sretan

pusa*
sretan

- 18:39 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.