nedjelja, 30.12.2007.

SLIKICA =))


Image Hosted by ImageShack.us


Za kraj ove godine nesto glupo. STANDARD!

bila je dobra godina....
svasta se izdogadalo....i dobroga i losega...
nije mi sve bas bajno islo....pogotovo skola...
a dobro. ona nece ni ic,pa me to ni ne dira toliko.... moja buducnost ce
bit da sidim doma, materi i caci na grbaci,osim ako se ne odsele...
ionako imaju jos 2 stana i jednu kucu.... i onda cu se udat...a ako se
ne udam,ostaje mi samostan (HIHI - ja u samostanu) !...
ok...
ali godina je fantasticno zavrsila...
jeli pocela fantasticno? to nije bitno...
bitno da je gotova....
i zavrsava na super super nacin....
doma je stanje bolje nego zadnjih dana...
izlazim vanka cak. frizuru sam prominila... sad sam si super!
zaljubljena sam....
jucer mi je bio odlican dan... bas ono za SVRSETAK GODINE!


ljudi pozdravljam vas sve...i pisemo se 1.1.2008.!
nova godina. novi ljudi. nova nadanja. nove ideje...


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:40 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.