nedjelja, 30.09.2007.

Brze divlje promjene ritma


kiša...napokon je pala... padala 2 dana,i prestala. vratilo se sunce. ne volim sunce.ne volim kad je nebo vedro.zasto? neznam. jednostavno ne volim.onda ispada da je sve savrseno,a nije.znam da nije. znas i ti da nije.
znamo svi da nije.i nece nikad bit tako. zato. jer nije nista savrseno. mozda samo u nasoj glavi.
sanjala sam ga neku vecer. taj san mi je dao snagu da vjerujem da mogu dobiti neke stvari ako ih zelim. ako ih bas zelim. ne smatram njega ko stvar...ne daj boze. on je MALI ... nije stvar. on je bice. jedno jako dobro bice.
i bit ce moj. u buducnosti. mozda daljnjoj, mozda bliznjoj. ali znam da oce.
a i da ne bude,imam ga. nosim ga u srcu. neznam zasto,ni ne poznajem ga dobro,ali mi je stalo do njega. je li to cudno?
ne,da,ne,da....

pocela sam se gubit.... ili je to vec od prije,a u zadnje vrijeme sam i previse svjesna toga. pocinjem buncati ....


''najjaci nije nikada dovoljno jak da uvijek bude gospodar ukoliko ne pretvori svoju snagu u pravo, a poslusnost u duznost. otuda pravo jacega, pravo koje je prividno prihvaceno s podsmijehom, a u sustini utvrdeno kao nacelo.
no, hoce li nam se ikada objasniti ta rijec? snaga je fizicka sila; ne vidim nikako kakva se pouka moze izvuci iz njezina djelovanja. ustaknuti pred silom jest akt nuzde, a ne volje; to je u najbolju ruku akt mudrosti...''


zelim kisu.
zelim maloga.
zelim sareni sal.
zelim novi parfem.
zelim opet snove da mi vrate snagu.
zelim da mi ona ostane prijateljica zauvijek.
zelim bar malo postenja od nekih ljudi.
zelim razmisljati i daleko daleko se izgubiti.
zelim na koncert theriona.
zelim na koncert nightwisha.
zelim da se moje zelje ispune.



slusa se-Led zepelin

fasiniraju me boje u zadnje vrijeme....
zeleno.
crveno.
zuto.
plavo.
sivo.
crno.
.

.
.
.


PUSA *

- 20:00 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.