nedjelja, 16.09.2007.

ROCK THIS PARTY!!!!!!!!


jeste li se ikad osjecali tako DIVLJE? VRAZJE?
NEOBUZDANO? DA NE ZNATE STA RADITE?
U SVOJOJ STE KOZI A IMATE OSJECAJ DA JE NETKO DRUGI
U VASEM TIJELU?!?!
ajme,meni se to sve cesce dogada... hahahahaha...
KOJI JE RAZLOG TOME?!
neka neko napise alkohol,batina ce dobit zubo

amo sad dalje.. hahahaha...
bijase gloriji rodendan jucer. slavila ga je naravno sinoc.
ali ... nista ali... zubo
bila je super vecer, jeli?
kako za koga... bilo je nesto depresivnih trenutaka
skoro u svih sudionika i ljudi koje vidjeh sinoc na svetome,
i s kojima sam provela dobar dug dio veceri....

ja necu rec zbog cega sam bila depresivna jedno vrime,
tuzna,uplakana... znaju oni koji trebaju znat,a uzrocnik
naravno to ne zna. ne treba ni znat.
nije stvar te osobe, nego mene...
jer ja sam budala...
VELIKA BUDALA!!!!!!!!


glorija, hvala sta si me pozvala na rodendan.
majo hvala na svemu sta si sinoc uradila za mene i
sa mnom...
mili hvala sta si se brinio za mene i maju kad smo
bile depresivne
hvala miji sta se javio
hvala mii na utjesi...i na lijepim rijecima...
hvala jeleni na krasnom komentaru jutros
hvala dadi na pivi i svemu ostalome
hvala svima za sve...
LJUBIM VAS SVE I VOLIM
DRZITE SE!!


Image Hosted by ImageShack.us

- 21:21 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.