ponedjeljak, 13.08.2007.

Vjerujes?


zdravo....
samo post u kratkim crticama smijeh
-nekoliko pitanja za vas... nadam se da
cu bar na neka dobiti odgovor smijeh


1. jeli vas ikad iznevjerio netko od koga to niste ni najmanje ocekivali?
i onda vam ne zeli objasniti nista, jednostavno se odmakne
od vas,i vi i dalje blejite i mislite se cime ste nekoga uvrjedili?
nedavno mi se to dogodilo...i stvarno nikad to ne bi ocekivala
od te osobe...ali jebes... ljudi su govna. ljudi su sebicni.
i sve rade kako njima odgovara...a ako su naivni, rade kako
''prijateljima'' odgovara,ne misleci na sebe ... i onda sebi
zajebu stvar i to dobro....a kada su sebicni, ee onda je tesko
svima osim njima.... u ovo sam se uvjerila mnogo mnogo puta...
i to uvijek od osoba od kojih to ne ocekujes rolleyes
budi promjena koju zelis vidjeti u svijetu ! ! !
ZAR JE STVARNO TESKO UPOZNATI NEKOGA ?


2. ljubav na prvi pogled? mislim, totalno apsurdno....
kad mi netko pocne puniti glavu time, rolleyes
ljubav nije...ne u nekoliko sekundi.... privlacnost je...
ali ta privlacnost moze prerasti u ljubav....ali kad vidim
one : znas, cim sam te vidio znao sam da si ljubav mog zivota,
ovo-ono... aj oladi! smijeh
ali nesto slicno toj ''ljubavi'' mi se dogodilo, nedavno.
necu reci gdje. necu reci kad. necu reci s kim.
samo cu reci: BILO JE LIJEPO GLEDATI TE I
SLUSATI NA TU KOJU MINUTICU...
dakle, VJERUJETE LI U LJUBAV NA PRVI POGLED ?


3. zar koncert nije bio predobar?
daj boze nesto ovako opet...
s tim da cujem cili, i da budem veselija...
nisam bila fensi no nesto veliko mi je planove
pokvarilo... nesto nadrealno...


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-13


It's true, we're all a little insane
but its so clear
now that I'm unchained

fear is only in our minds
taking over all the time
fear is only in our minds but its taking over all the time

you poor sweet innocent thing
dry your eyes and testify
you know you live to break me- don't deny
sweet sacrifice

One day I'm gonna forget your name
and one sweet day, you're gonna drown in my lost pain

fear is only in our minds
taking over all the time
fear is only in our minds but its taking over all the time

you poor sweet innocent thing
dry your eyes and testify
and oh you love to hate me don't you, honey?
I'm your sacrifice.

[I dream in darkness
I sleep to die e
rase the silence
erase my life
our burning ashes
blacken the day
a world of nothingness
blow me away]

do you wonder why you hate?
are you still too weak to survive your mistakes?

you poor sweet innocent thing
dry your eyes and testify
you know you live to break me- don't deny
sweet sacrifice


- 12:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.