subota, 02.06.2007.

Dijete u vremenu...


ZALJUBLJENA SAM cerek

ali ne bas sretno zaljubljena...
jednom je bilo nesto,ali to nesto je bilo nesto...

imala sam usputnu neku simpatijicu,ali...

znate ono, kad vas hvata ljubomora, paranoja,
ne mozete bez te osobe...
i samo trazite izlike da imate bilo kakav kontakt sa tom osobom
trazite izlike da pricate o toj osobi zato sta osjecate
da vam nekim dijelom pripada...

ne mogu reci da ga volim,ali jako mi je stalo do njega...

a ima i dobra strana, toj osobi je stalo do mene
koliko meni do njega...
ali... znate, ocete bit s nekim, drzat ga za ruku i zagrilt ga
i dat mu do znanja da vam je stalo do njega...
i ne ustrucavati se u vezi nicega...
ne brinu vas komentari drugih, samo zelite tu osobu,
bas taj dan...
bas taj tren...
a mozda i na duze vrijeme...


i nikako...zelite biti skupa,ali ima nesto sta vas sprjecava u tome...

glupost vas obaju... i ne ide...
sve je super, ali biti skupa ne...jer se ne trudite dovoljno
da veza opstane i da to bude dobra veza...

ne, zivcira me sve to
ON me zivcira
i JA njega zivciram...

ali koliko god zivciramo jedno drugo
toliko nam je i stalo ....

Image Hosted by ImageShack.us

I fell in love with an alien
I fell in love with his eyes
I fell in love with an alien
I'm telling you no disguise
I'm in love with an alien
I'm in love with his eyes
I'm in love with an alien
I'm telling you no disguise


da,zaljubljena sam...
sretno/nesretno

pusa...


- 22:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.