PORUKICE
SVAKI DAN HAJD MO VAN cool
PIŠEM BRIŠEM DA NA PIŠEM blabla
PIJEM DA SE NAPIJEM party
SJEDIM PUŠIM NA TEBE SE RUŠIM smokin
LJUBIM BUBIM SAMO TEBE DA POLJUBIM cerek



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

_black cap_

16.03.2007., petak

ehh sve ju zanima :):)

eiii kaj ima jarani??kak ste? evo mene malo da vam napišem :):) Još imam osjećaj krivnje kaj sam to napravio......to much ... iskreno budala sam za neke postupke kaj sam napravio ! I tako evo mene doma kada je napokon završila škola .... otišli smo u pab....jes ::):) olakšanje .....volim tamo poslije škole zbog ekipe(vidjeti to) :) ali danas je bilo... malo drugačije :) eeeee moram napisati biografiju..naravno... da "hoću" je je nika dobit ćeš ti to jednog dana :):) I danas sam si reko da moram ići u pizzeriju TOMISLAV ....kada sam bio dolje i kada sam vidio dolje kako izgleda .... pa počeo sam plakati kako je ugodno unutra...... zamračeno malo svijetla i baš udobna boja foteljia za oči nice kako je to fino :):) (lijepo) ahh osjećaja dečko sam .......hehe :):) jbg .....................eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee neću imenovvati tu osobu , ali ono ..fkt day reći ću ti ....iako mi je glupo....ali ću ti reći :) e ako ima netko bilo tko ponude za večeras da želi samnom do tomislava ...častim (ali samo cure) :):):):) jimmmy ma zajebavam se neka se javi ako netko želi :):) otvoreno je do 7 sati :) ::) hehe zajebavam se :P ajd ljudi papa kižžž

pusha svima .....i tebi i njoj i njoj opet i samo njoj pufffa

- 17:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (10)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv