nedjelja, 13.04.2008. ♥

♥ ...Savršen dan...

Savršen dan. Naslov je takav jer ću prićati o svom savršenom iliti najdražem danu...
To je bila jućerašnja subota. Bilo je sve super !!! Osim dvije stvari, a to su: moju frendicu Mateu B je bolio drob na teningu i nije mogla igrati...šmrc šmrc...I kišilo je, ali ništa od toga me nije moglo sprijećiti da imam savršen dan...smijeh...Super mi je bilo provela sam dan sa svojim prijateljima i obitelji... Bila sam na kompu dopala se sa nekim prijateljima koje ne vidim preko vikenda. Jednostavno je bilo super. Obišla sam nekoliko blogova, na neke sam se pozitivno, ali na nekoliko negativno iznenadila. Ima blogova na kojma neke cure vrijeđaju ljude oko sebe, a to niko ne voli, a neki stavjaju i porografiju na bog .... bljak.... Ah, ali bilo je nekih ljepih iznenađenja neki blogovi su jednostavno rećeno super. E da dogodlo mi se još nešto lipo. Pronašla sam blog od jednih cura koje poznam sa pira, baš su dobre. I za razliku od nekih govore istinu... Posjetite ih evo vam adresa : threecoolgirls.blog.hr jednostavno im je super blog. Ako imate volje posjetite ih... E da jučer a treningu nam je trener reka da će nam treninzi biti navećer........neeeeeeeeeeeeeeeeee..... Ali nema veze bar popodne imamo vrimena to je bolje.....
I ljudi fala vam na kmentarima nadam se da će ih biti još. VRAČAM KOMENTARE U VELIKIM KOLIČINAMA.........

POZZ !!! KI$$$$$$$$$ !!!

Image Hosted by ImageShack.us

♥ 13:15 ♥ komentari (9) ♥ print...Savršen dan...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.