srijeda, 02.04.2008. ♥

♥ ...Allo ljudi evo me opet...

Allo ljudi ewo mene opet... Oprostite ko wam nisam wračala komentare nisam imala wrimena jer mi se dogodilo puno toga.... Ewo malo ću wam opisati owo wrime koje nisam bila na blogu...
Zaprawo owo mi je jedan od najgorih miseca u cilom žiwotu.... Nisam spominjala mog dida ode na blogu, ali sad oču jer je to zawridija. On je omro prošli čet jako mi fali, ali bio je jako bolestan i swe ga je bolilo bar se spasio boli to mi je jedino dobro. Iako mi je jako ža što ga wiše nema. Sad se nemam sa kim zekati. Ajme ne sićam se kad sam toliko suza prolila.... Nije da sam plačljivko, ali to je ipak član moje obitelji i naravno da mi je ža i da plačem...
Na sprovodu je bilo mnogo ljudi dobija je 27 vjenaca, a i zaslužija je. Bila mi je i teta iz Italije sa rođacima pa me bar malo i to razweselilo... Nadam se da je sritan tamo di je.... Neću wiše o tužnim prićama jer sam weć dovoljno tužna da mi netriba još i to...


Ewo počela je škola nema wiše praznika za sad je sve u najboljen redu... Weč sam prvi dan dobila jednu ocjenu....hehe.... Bija je i tjelesni pa smo se malo zekali... Matea G i Matea B neče ovaj tjedan na trening jer mraju na wježbe za kičmu...Nebi ja.... Ali što se mora nije teško. Ajme razrednica nam je naravno weč u ovaj petak stavila ispit ma nije...... Što ona misli što smo mi. Ah........... Ewo još jednom oprostite nisam mogla vračati komentare nisam imala wrimena.... E da i fala na komentarima nadam se da će ih biti još ja ću se potruditi da wam swima budu uzwraćeni komentari.... Idem ja sad....

POZZ !!! =)

♥ 20:31 ♥ komentari (22) ♥ print...Allo ljudi evo me opet...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.