utorak, 25.03.2008. ♥

♥ .....Ajme majko.....

Neeeeeeeee !!!! Imamo trening svaki dan i to u 10 ujutro i po praznicima, a ja mislila da ću moči spavati koliko oču, ali očito nebang.....Danas mi je na treningu bilo superthumbup.....Ali kad sam došla morala sam čitati glupu lektiruzijev, mama mi je poludila jer onu prošlu nisam pročitala. Već je čujembang ..... Ah ona je bila odlikašica prvu je četvorku dobila u 1. srednje.... Ali dobro.... Danas sam vidila da sam zaradila puno komentara pa sam išla malo i ja komentirati.....
Ljudi blogovi su vam zakon....... Postoji nešto tužno nema mi 2 prijateljice ( Matee G i Matee B ).... crycry.... Valjda će se bro vratiti..... Stvarno fala na komentarima, nadam se da će ih biti još, a sad idem .....

POZZ !!!! wave

♥ 17:06 ♥ komentari (4) ♥ print.....Ajme majko.....

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.