SLIKICE!!





o nama.........

BARBARA- ima 12 godina uskoro 13!
NAJ HRANA- lasagne, pizza..njaminjami.....ma sve ona voli!
NAJ PIĆEparty- heh ona bi alkohol! ma šalim se voli sve gazirano i cedevitu id.
DATUM ROĐENJA:22.2.1995.
HOROSKOPSKI ZNAK: riba
SLUŠApjeva: sve osim narodnjaka!
VOLI: hranu, frendove, druženja, zabavu, smijeh, svoj laptop......
NE VOLI: sušiti kosu, seljake, povrce.......
FRENDICE/OVI: ira, dajana, kiki, lara ella, genta, martina, arbesa, michelle, iva,arbina, ja (lucia),irena, matej,anton,gabriel,luka,bernand, dorian, ivan, marin, david l.,bojan.....
U SLOBODNO VRIJEME IDE:na mažuretkinje, informatiku. plesnu......

LUCIA- ima 13, zapravo 13 i pol ( ono pol moram naglasiti)
DATUM ROĐENJA: 3.6.1994.
HOROSKOPSKI ZNAK: blizanac
NAJ HRANA:ma sve ona voli....njami.....
NAJ PIĆE: heh.zijev.... pa.... cedevitu!?!?party
SLUŠA: sve osim narodnjaka!!!!!!!!pjeva
VOLI: žderati, frendove, zabavu, smijeh, surfat internetom, Iispeglati svoju kosu......
NE VOLI: lažljivce, izdajice, ići na klavir........
FRENDICE/OVI: dajana, arbesa, arbina, ana,barbara, gentiana, iva, michelle, ira, irena, kristina,pero, cavedoni, sven.....
U SLOBODNO VRIJEME IDE: na mažuretkinje, glazbenu školu, plesnu....























































































Barbarini radovi...

Rose


< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Opis bloga

sve i svašta o našim životima!wink
posijetite naše blogove:


barby
lulu
i ne odlazite bez minimalno ostavljnih 5 komentara!!!!!!!!!!!!

Linkovi

ira
ana!
larchy!!!!!
dada!





subota, 19.01.2008.

...I love you,I hate you,I need you,The end...

heh...ajmo reći da je prošlo dosta vremena od našeg posljednjeg posta!
iako sa komovima baš ne stjimo dobro jer se barbari neda komati nikomu! ali dobro lucia e sve to popraviti pa zato nebumo pisaliu novi postek do ne sakupimo 100 komova!evo ja sam kao što i vidite malo uredila ovaj blogach....heh sada je punnno lijepši pa zato molim barby da mi ispuni želju i da ne mjenja blognego da radije komaa drugima! plizz barby!
ovako najviše bih se zahvalila iri koja nam je ostavila veeelllik broj kommova! heh vjerujem da u ovom postu nemate niš važno ni za pročitati nego samo neka sranja kao što su hvala na ovome hvala na onome...pa da jednom krenemo s pisanjem pustolovina! ovako jučer smo ja i dada bile xx xxxxxxxxx heh nije vano gdije smo bile i bilo nam je ludo.....smijale smo se do suzzzaaa naughty i onda je njena mama skužila di smo bile pa smo morale trkom kući...haha samo smo se smijale! joj i onda kada smo bile ja i dada kao i uvijek moramo raditi sranja okerenule mi taburee i glumili kao da smo crikusu i plesale oa onako stajale na njima i koturale ih.... jedno 50 puta smo se poubijale dok smo prelazile jedna na drugi tabure dok je stajao onako kao valjak... i sada mi kako smo non stp padali mali dominik (dadin mlađi brat koji ima 3 god) i on se samo smijao i smijao i od smijeha izrigao haha.... i sada on nama kaže da je podrignuo i ja da mu dožem da ga zagrlim i da ga poljubim kako to nije ništa ja vidm heh...nebi o tome no dobro vidjela sam rigotinu! a ja to ne podnosim ( jer se ja odmah izrigam) ja skočila u dadino naručje ko da bježim od neke zmije ili boga pitaj šta...hah.... samo smo se smijale pa sam oko 11 došla doma i išla nanati....ajde komajte nam puno i ne pišemo novi post dok ne dobijermo 100 komova! pozzz



| ToAcH... (81) | ...tHe SkY | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.