Black bunny

srijeda, 27.09.2006.

opet promjene...

Evo... kao sta vidite opet ja malo minjan... Sta da kazem? U mome zivotu opet sve po starom... Dosadno... Samo da cestitam Ani rodendan. Nasa "mala" anchica od 1.85 je danas napunila 16 godina. Hepi brzdaj to ju Anchice!
Naisla san na jedan blog. burnd-mixd Tip voli horore. Inace na svaki horor koji san do sad pogledala san varila jer mi je to sve tako glupo bilo snimljeno, ali ovaj se tip kuzi u filmove i rado cu pogledat koji iz njegove preporuke. Svima preporucam da posjete njegov blog... Nemojte mislit da ga sad reklamiran... Samo mislin da je njegov blog zanimljiv... :)

27.09.2006. u 23:04 • 6komentarisprintaj#natrag na vrh

subota, 16.09.2006.

Kisa pada...

..zelenilo raste. Nebom lete muve, djelimicno laste...
A evo gusarasice, ostvarila ti se zelja... Iskoristit cu ovaj predivni trenutak u kisnom danu da napisen novi post umisto da posaljen mail _____.... :o)
A o cemu da pisem? Ionako se kod mene nista ne dogada. Skoro pa nista.... :o)
Trenutna mi je zanimacija biljar. Idemo Ivona i ja sa par muskih iz razreda na biljar tako da nam je to trenutno najveca zanimacija. Krenilo mi je polako na treningu. Vise nisan u pocetnom stadiju povratka snage i kondicije. Tako da san danas isla po ure u veslaonu pa po ure na ergometar i na kraju trcat oko stadiona. Taman kad san zavrsila dosle su Alma i Kate. Nasa draga Katica se odlucila vratit u klub. Vec smo se pripali da ce nam otic u Kastela. Dok san se ja otusirala itd., one su jurcale oko kluba, a posli smo otisle kod tete Mare nesto pojist i malo procavrljat. Di bismo mi bez nje?!
I pokisle smo ka misevi! Jos su one mislile ic u grad kupit meni i Mladinicu nesto za rodendan jer nam je 24. pa san ja tila ic s njima, ali samo pod uvjetom da iden okolo zatvorenih ociju…. Ali pada prevelika kisa pa su to odgodile za neki drugi dan… Sutra idem kod Alme. Napravit cemo raspasoj. Nema joj nikoga doma…. hehehehe
Ma znate sta? Iden ja poslat par mailova… :o)

16.09.2006. u 11:46 • 21komentarisprintaj#natrag na vrh

nedjelja, 10.09.2006.

Bokić!

Hello everybody!!! Pocela je draga skolica,ali boli me ćoša za to ionako je sve posandrcalo skupa sa mnom... No... Ovi vikend je bila regata u Zabregu... Alma i Kate su usle u finale b, a zamalo su u finale a. Ma nema veze... Bas su cool veslale :o) Drugi poot bolje... Marinu je za 3 sec utekla medalja... To nije cool... :o) Ja bi se bacila sa prizemlja da san na njegovom mistu... Al nisam pa idemo dalje. Ovi vikend san sa svojom rodicom Hajdi otisla na Vis. Ona vam je tako looda... Luđa od mene ako vas zanima, ali vas ne zanima pa idemo dalje... Uglavnom, malo smo se zajebavali ova dva dana. Dosli su mi dragi rodaci i Vedran =) pa smo ih malo gnjavili... I sta dalje? Nista. Idemo i dalje s nicim. Cega jos nema u mome zivotu? Ah da... U zadnje vrime iman potrebu radit stvari zbog kojih me ljudi gledaju cudno. A kako i nece kad san Hajdi posred face zalipila pizzu i to na cudenje hrpice Ceha (sandale, carape do kolina-sigurno oni) u centru grada... Zamislite da mi dode jednog dana da npr. udavim nekoga. Poprilicno sam sigurna da bi to bija moj dragi bivsi koji je bija tako dooobar prema meni... Ljubim ga u guzicu, ali sad je to proslost. Sta je bilo,bilo je. Evo, opet svasta od nista. Kako ja to mogu brzo ucinit nesto od nicega... To triba bit genije. Ili glup ka matun. Ajte budite mi dobri, a ja iden jest sir. Ah....

10.09.2006. u 21:53 • 10komentarisprintaj#natrag na vrh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moj kutak

«Penzići novi i penzići polovni; doživotne žrtve javnog prijevoza; blesavi od znojenja u kutiji; još dva radna vijeka do fićeka.»
Hladno pivo

Tutor.Blog








Ne zamjeram ljudima ako se na slažu sa mojim mišljenjem,
ali im zamjeram ako se ne slažu sa svojim....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



alma
tea
marin
kiki
iva
burnd-mixd

Korisni blogovi:
poison angel
NLO
tutor
video zone


Veslacki klubovi:
Veslacki portal
HVK Mornar
HVK Gusar
VK Iktus
VK Krka




Free Web Counter

Free Web










Neka tamo plavusa...



Something about me...
Mislin, svi pisu o sebi pa cu i ja...
-Ja san Lana :o)
-Imam godina: svake godine sve vise...
-Iden u Prirodoslovnu gimnaziju
-Treniran veslanje u Mornara
-Iz najlipseg san grada na svitu - Splita
-Slusan rock,metal,heavy metal,punk... a homepaige nekih grupa mozete i nac gore...
-Strast mi je ono sta najvjerojatnije necu nikad naucit svirat, ali lipo je i slusat - bubnjevi
-Obozavan citat knjige. Tu prednost imaju krimici, ali nije lose procitat i drugo....
I secer na kraju:
Iman smisla za humor (ocito...), pametna san, slatka i smisna (joj! Kako san skromna ;o)



Ocean života

Ocean. Izvor života. Golema prostranstva. Snaga, energija i iznad svega - ljepota. Tolika neistražena vodena prostranstva. I onda, dođem na njegove obale. Čučnem u pijesku i zagrabim koliko mogu primiti u otvorene dlanove. Jeli ocean ostao isti sa svom svojom ljepotom, životom i snagom? Ništa se promijenilo nije. Možda nekoliko metara dalje druga osoba čini isto i može ih činiti stotine, tisuće na obalama diljem svijeta. Zagrabiti u svoje dlanove koliko primaju i koliko im je potrebno da osjete. Opet, ocean ostaje jedan, velik, lijep, snažan, sveprisutan. Dovoljan da namiri sve dlanove svijeta, a da ostane nepromijenjen. On je stvorio ocean. Nije li veći od te vode?! A opet, tako su slični. Svi ljudi svijeta mogu prići, tražiti i u dlanove primiti koliko im treba. Svi istovremeno. A On opet ostaje velik, snažan, pun života.