Black bunny

petak, 21.07.2006.

Honey, I'm leaving town...

Jutros san bila zadnji put na treningu… Iden 3 - 4 tjedna na godisnji. Na Vis, a vi patite u Splitu… He,he,he… A jos oni koji moraju trenirat… Ja cu trckarat po Visu. Sad iman tamo Ines pa cu s njom svaki dan… Moramo obe malo smrsavit tako da ako mi se koji put nebude dalo ic, sigurna san da me nece pustit na miru dok se ne predomislin tako da je to super. A ne smin se potpuno opustit. Toliko vrimena ne trenirat je stvarno puno, ali moji me ne zele ostavit ovdi samu da ko zna sta ne napravim. Valjda se boje da ne razrusin cilu kucu. Ma ne bi ja… Ja san dobra… :o)
Neki dan smo Alma i ja isle spavat kod Kate u Solin. Bilo je super, samo sta san sutradan na treningu izgledala ka zombi jer san spavala samo 4.30 ure, a meni za normalno funkcioniranje triba najmanje 5.30, 6 sati. Ali san se razbudila nakon onih 15 km… Imali smo nesto ka testiranje, ali nista vazno. Trener nije isa s nama, ovo je bilo samo da vidimo mozemo li i da vidimo zapravo mozemo li cvrsto odradit 15 km u komadu. Isle smo Alma, Kate, Marijana i ja i troje kadeta. Tribali smo imat tempo 20, a oni kadetici su garant isli 25,30. Samo su lupali bez veze. Jutros smo odradili teretanu. Nije mi se nesto bas dalo pa mi je tribalo malo vise vrimena nego obicno, ali je dosa jedan pa san dobila inspiraciju. Tila san sve ispocetka samo da sta duze ostanem u teretani, ali smo bile ubrzo gotove pa su me Kate i Alma odvukle otamo. Smrc, ali nema veze. Sta ce meni on, kad ja iman svoga… :o)
Necu rec ko je… Ima par ljudi koji znaju, a ovi ostali i ne tribaju saznat…. He,he,he… Iden se sad spakirat jer mi je u 2.30 trajekt za Vis. Jutros mi je sestra diplomirala pa san posli treninga isla u restoran proslavit pa san popila casicu, samo za nazdravit, ali san probala od svakoga po malo pa me mrvicu drmnilo… A nisan navikla na alkohol. Meni to nije nesto… A i bila san umorna od treninga tako da je to sve bilo jos gore… A moji… Poceli su mi se smijat u facu i non stop su me slikavali i snimali. I to su ti roditelji… A napokon da je i ona diplomirala. Fala ti Bože. Jedna briga manje… Uf! Koliko je sati… Moran ic jer cu zakasnit. Ma javit cu vam se ja. Kad stignem. Ako stignem…. :o)

P.S. Kakav mi je dizajn? Ovo san sama napravila... Ima nekoliko greskica, ali mi nemojte zamjerit jer mi je ipak ovo prvi...
Na greskama se uci...

21.07.2006. u 12:44 • 9komentarisprintaj#natrag na vrh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moj kutak

«Penzići novi i penzići polovni; doživotne žrtve javnog prijevoza; blesavi od znojenja u kutiji; još dva radna vijeka do fićeka.»
Hladno pivo

Tutor.Blog








Ne zamjeram ljudima ako se na slažu sa mojim mišljenjem,
ali im zamjeram ako se ne slažu sa svojim....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



alma
tea
marin
kiki
iva
burnd-mixd

Korisni blogovi:
poison angel
NLO
tutor
video zone


Veslacki klubovi:
Veslacki portal
HVK Mornar
HVK Gusar
VK Iktus
VK Krka




Free Web Counter

Free Web










Neka tamo plavusa...



Something about me...
Mislin, svi pisu o sebi pa cu i ja...
-Ja san Lana :o)
-Imam godina: svake godine sve vise...
-Iden u Prirodoslovnu gimnaziju
-Treniran veslanje u Mornara
-Iz najlipseg san grada na svitu - Splita
-Slusan rock,metal,heavy metal,punk... a homepaige nekih grupa mozete i nac gore...
-Strast mi je ono sta najvjerojatnije necu nikad naucit svirat, ali lipo je i slusat - bubnjevi
-Obozavan citat knjige. Tu prednost imaju krimici, ali nije lose procitat i drugo....
I secer na kraju:
Iman smisla za humor (ocito...), pametna san, slatka i smisna (joj! Kako san skromna ;o)



Ocean života

Ocean. Izvor života. Golema prostranstva. Snaga, energija i iznad svega - ljepota. Tolika neistražena vodena prostranstva. I onda, dođem na njegove obale. Čučnem u pijesku i zagrabim koliko mogu primiti u otvorene dlanove. Jeli ocean ostao isti sa svom svojom ljepotom, životom i snagom? Ništa se promijenilo nije. Možda nekoliko metara dalje druga osoba čini isto i može ih činiti stotine, tisuće na obalama diljem svijeta. Zagrabiti u svoje dlanove koliko primaju i koliko im je potrebno da osjete. Opet, ocean ostaje jedan, velik, lijep, snažan, sveprisutan. Dovoljan da namiri sve dlanove svijeta, a da ostane nepromijenjen. On je stvorio ocean. Nije li veći od te vode?! A opet, tako su slični. Svi ljudi svijeta mogu prići, tražiti i u dlanove primiti koliko im treba. Svi istovremeno. A On opet ostaje velik, snažan, pun života.