Black bunny

ponedjeljak, 10.07.2006.

Šlat... pam!


Jutros nisan bila na trening, nego smo ja i Alma najprije isle u grad. Malo smo zastale u Top Shop i izburtale sve majice. Nijedna normalna. Sve neke pinky... Ima jedna plava... Ali na botune sprida pa ako mi je neko potegne.... Odma saka u glavu... (najefikasnije...)
Onda smo otisle do Lucky Donkey da nalipi neku naljepnicu na bokse jer joj je ocu bija rođendan, pa onda do skole. Od 10 do 12 smo bile tamo! Tribala san ic po neke papire i da mi ih ovjere za oni natjecaj. Zbog 4 stvari san ja stajala tamo 2 ure. Kod razrednice, pa ravnateljice, pa tajnice pa u Green - a kopirat pa opet kod ravnateljice... Poludila san! I jos san na kraju tribala to odnit u Slobodnu, a to je na drugi kraj grada!!! Jedva san cekala doc doma... Pala san u komu isti tren i probudila san se negdi oko 5 pa na trening. Teretana. 13 vjezbi, 3 serije. A vjezbe cisto sranje. Bezveze. Nema neke tezine. Moga nam je dat i same sipke da dizemo! Umisto da pojacamo teretanu, mi je smanjujemo. Luda kuca... Jos smo odradile 10 min ergometra - opet sranje. Tako da prakticki nisan na treningu nista radila. Alma, Kate i ja smo na povratku doma malo pukle... Ko zna sta nam je bilo u picu. To nesto Dino misa... Samo je isa vamo - tamo. Nije nista radija. Ima motiv, ima sanse... Moran sad nesto Almi sredit pa iden cha...

10.07.2006. u 22:44 • 9komentarisprintaj#natrag na vrh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Moj kutak

«Penzići novi i penzići polovni; doživotne žrtve javnog prijevoza; blesavi od znojenja u kutiji; još dva radna vijeka do fićeka.»
Hladno pivo

Tutor.Blog








Ne zamjeram ljudima ako se na slažu sa mojim mišljenjem,
ali im zamjeram ako se ne slažu sa svojim....

MySpace Layouts

MySpace Layouts



alma
tea
marin
kiki
iva
burnd-mixd

Korisni blogovi:
poison angel
NLO
tutor
video zone


Veslacki klubovi:
Veslacki portal
HVK Mornar
HVK Gusar
VK Iktus
VK Krka




Free Web Counter

Free Web










Neka tamo plavusa...



Something about me...
Mislin, svi pisu o sebi pa cu i ja...
-Ja san Lana :o)
-Imam godina: svake godine sve vise...
-Iden u Prirodoslovnu gimnaziju
-Treniran veslanje u Mornara
-Iz najlipseg san grada na svitu - Splita
-Slusan rock,metal,heavy metal,punk... a homepaige nekih grupa mozete i nac gore...
-Strast mi je ono sta najvjerojatnije necu nikad naucit svirat, ali lipo je i slusat - bubnjevi
-Obozavan citat knjige. Tu prednost imaju krimici, ali nije lose procitat i drugo....
I secer na kraju:
Iman smisla za humor (ocito...), pametna san, slatka i smisna (joj! Kako san skromna ;o)



Ocean života

Ocean. Izvor života. Golema prostranstva. Snaga, energija i iznad svega - ljepota. Tolika neistražena vodena prostranstva. I onda, dođem na njegove obale. Čučnem u pijesku i zagrabim koliko mogu primiti u otvorene dlanove. Jeli ocean ostao isti sa svom svojom ljepotom, životom i snagom? Ništa se promijenilo nije. Možda nekoliko metara dalje druga osoba čini isto i može ih činiti stotine, tisuće na obalama diljem svijeta. Zagrabiti u svoje dlanove koliko primaju i koliko im je potrebno da osjete. Opet, ocean ostaje jedan, velik, lijep, snažan, sveprisutan. Dovoljan da namiri sve dlanove svijeta, a da ostane nepromijenjen. On je stvorio ocean. Nije li veći od te vode?! A opet, tako su slični. Svi ljudi svijeta mogu prići, tražiti i u dlanove primiti koliko im treba. Svi istovremeno. A On opet ostaje velik, snažan, pun života.