¨¨Play the guitar-music is my inspiration¨¨

08.01.2007., ponedjeljak

The new me

Imam osjećaj da ovo uopće nije moj život. Ne, pa zar sam ja to sretan? Zar ja trenutno nemam problema? Zar sam to novi ja? Izgleda da jesam, samo mi to još nije jasno. Ne svađam se više sa starim, on se smirio, ja sam se smirio, sve je nekako ljepše, lakše se diše, sve je vedrije, nestali su oblaci, mislim da je meni nakon duge oluje zasjalo sunce.Prvi put u životu moja obitelj funkcionira kao obitelj. Prvi put se osjećam kao njen član. I neopisivo sam sretan zbog toga!!!
Meni napokon život ima smisla, sviram ko blesav, ne mislim više toliko na smrt svoje prijateljice Ane. I kad se sjetim toga, znam da bi me ona htjela vidjet s osmjehom na licu. I zato se smijem.
Neznam, neke promjene postoje, možda me Bog poslušao, možda mi pomaže...možda.

Samo da se to sad sve ne promjeni prebrzo. Znate,nije lako cijeli život živjeti u ratu i nemiru i onda početi vjerovati da mir postoji i da mir može trajati. nije nimalo lako


- 23:37 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Counters


¨¨GLASAJTE:





¨¨LINKOVI:

¨¨NEŠTO MALO O MENI:



Ime-Daniel
Rođen sam-14.02.1987
Živim u-njemačkoj ali sam iz hrvatske
Bavim se-sviranjem gitare (električne i akustične)
Obitelj-starci,sestra,pas



Kako izgledam:
-Crna kosa (malo duža)
-Smeđe oči
-Visok sam 185cm, 80kg



Volim:
-izlaziti
-dugo spavati
-pit pivu
-svirat gitaru
-hrvatsku
-svoju sobu
-svog psa
-putovati
...

Ne volim:
-lošu muziku
-lošu atmosferu u društvu
-glumce (kad netko glumi ono što nije)
-neiskrenost
-svađu
-shopping
-konduktere
-buseve općenito
...

¨¨PJESME I SLIKE MENI DRAGE: