¨¨Play the guitar-music is my inspiration¨¨

07.06.2006., srijeda

-Berlin,evo me-

Image Hosted by ImageShack.us
Evo me ljudi,javljam se iz Berlina.Otišao sam malo kod frenda jer će slavit rođendan ovaj vikend pa kad već dolazim kod njega,da i budem par dana.Mislio sam da ćemo se nekako zabavit kod njega ali ništa od toga.Vani je hladno,kiša samo što nije pala i zato nam se neda ništa. Moji starci su ludi.Kad sam im prije 3 tjedna reko da ću ić kod Nikolasa u Berlin,mislili su da me neće bit samo za vikend.Tek neki dan su skužili da se ne radi samo o 2 dana nego o 5 dana.Malo su se iznenadili ali nisam mogao odkazat u zadnji čas.Meni super! On ne svira ništa od instrumenata ali ja sam ipak ponjeo svoju gitaru,pa ako zatreba,tu je!thumbup
Večeras idemo malo do grada da vidim šta ima.Nisam dugo bio.Možda se nešto promjenilo.Nećemo dugo bit u gradu jer ipak nije vikend.Idemo popit koju cugu i idem spavat.Umoran sam.Došao sam danas u jutro i još nisam ništa odspavao.Al ću zahrkat zijev

Moram požurit s ovim postom jer nemogu bit dugo na tuđem netu.Samo da kažem-što se tiče onog posta dolje i komentara na njega-ja sam to napisao samo da vidite kako ja razmišljam i govorim iz iskustva.
Inače sve okey...Ajde čujemo se!Neznam kad.Možda kad se vratim doma,možda prije,a do tad mi vi pišite tu dole kad nemogu ja!Pozdrav mah

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Counters


¨¨GLASAJTE:





¨¨LINKOVI:

¨¨NEŠTO MALO O MENI:



Ime-Daniel
Rođen sam-14.02.1987
Živim u-njemačkoj ali sam iz hrvatske
Bavim se-sviranjem gitare (električne i akustične)
Obitelj-starci,sestra,pas



Kako izgledam:
-Crna kosa (malo duža)
-Smeđe oči
-Visok sam 185cm, 80kg



Volim:
-izlaziti
-dugo spavati
-pit pivu
-svirat gitaru
-hrvatsku
-svoju sobu
-svog psa
-putovati
...

Ne volim:
-lošu muziku
-lošu atmosferu u društvu
-glumce (kad netko glumi ono što nije)
-neiskrenost
-svađu
-shopping
-konduktere
-buseve općenito
...

¨¨PJESME I SLIKE MENI DRAGE: