¨¨Play the guitar-music is my inspiration¨¨

04.06.2006., nedjelja

Nezaboravna subota

Jučer sam bio vani.Išli smo malo do lokala i cugali.Bila je cijela moja ekipa a to je dovoljno da zauzme lokal.Poslije je došla Monika sa svojom ekipom i cijelo vrijeme me nešto gledala ali ja se nisam ni malo obazirao.Neda mi se s njom tlačit jer mi uvijek daje lažne nade a to mi je jadno i na kraju opet ništa od nas.To je bezveze.Ili ožeš ili nećeš.Nema oću-neću...namcor I dobro,mi malo zasjeli i prije njene ekipe smo išla ća.Ona je odmah istrčala zamnom i pitala me koji mi je kurac i zašto je ne primjećujem.Tek onda sam shvatio kakva je to glupača.Umišljena je.Milsli da zaslužuje moju pažnju i krivo joj je kad je ne gledam.E pa sad je neću uopće gledati jer me živcira.Nju sam prekrižio.Ne volim cure koje zajebavaju dečke i vrte ih oko malog prsta.E samnom to neće tako ić.Nisam ja od takvih budala lud.

Poslije lokala,otišli smo kod frenda na party.Pili smo,svirali malo,pjevali,napili se...bla bla bla...Frend je pozvo i neku svoju ekipu punu zgodnih cura.Jedna mi je odmah zapala za oko.Zove se Kristina.Prvi put sam je vidio jučer ali baš izgleda dobra.Onako,ne zla kao Monika.I cijelu večer mi pričali i upoznavali se i pili skupa.Na kraju ona mene pita broj mobitela.Dao sam joj ali sam mislio da me samo zajebava.Kad smo otišli kući,lego sam u krevet i dobio poruku koja ovako glasi :"Ej,Kristina je.Bilo mi je drago upoznati se večeras s tobom.Nisam ni mislila ić na taj tulum ali sva sreća da jesam.Hvala ti na predivnoj večeri.Kiss." Nisam mogao vjerovat.Al dobro,nije loše!!! Valjda će i meni već jednom krenut u ljubavi.A što se Monike tiče,s njom ne želim imat ništa jer je cura glupa,to sam tek danas shvatio a toliko prijatelja mi je to govorilo.A jesam sjeban...Nije bitno više-bilo pa prošlo.

Idem sad spavat jer se nisam ništa naspavao od sinoć.Čujemo se ljudi.

*LISTEN TO ROCK*

- 11:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Counters


¨¨GLASAJTE:





¨¨LINKOVI:

¨¨NEŠTO MALO O MENI:



Ime-Daniel
Rođen sam-14.02.1987
Živim u-njemačkoj ali sam iz hrvatske
Bavim se-sviranjem gitare (električne i akustične)
Obitelj-starci,sestra,pas



Kako izgledam:
-Crna kosa (malo duža)
-Smeđe oči
-Visok sam 185cm, 80kg



Volim:
-izlaziti
-dugo spavati
-pit pivu
-svirat gitaru
-hrvatsku
-svoju sobu
-svog psa
-putovati
...

Ne volim:
-lošu muziku
-lošu atmosferu u društvu
-glumce (kad netko glumi ono što nije)
-neiskrenost
-svađu
-shopping
-konduktere
-buseve općenito
...

¨¨PJESME I SLIKE MENI DRAGE: