Zl@ Kre@toric@

20.09.2008., subota

Koncert godine........

Pozdrav.....evo dosao je i taj dan kada nitko nece biti sam jer svi idu na Hladno pivooooooo!!!! A..................najveci koncert godineeeeeee........ah malo sam uzbuđena al samo malo, necu pretjerivati.....;)
I tako......sama sam u stanu na Jarunu tu sam spavala kod frendice tj. burazove cure malo tu kopam po internetu......i pripremama se za koncert godine...party!!!!:)
Ne znam kaj da vam pisem, e da dobila sam prvu peticu iz crtanja i slikanja...hehehe i iz plu-a (za one koji neznaju povijest likovne umjetnosti) trojku iz zadace (kako je glupa profa neka stara babuskara) a sta ces nije zivot savrsen mora namm ga bar netko zagorcavat.......hah...
I tak.....idem ja sad jer nemam vise o cemu pisati......pa se javim poslije koncerta da napisem kako je bilo.....;)
pozdravvvv svima........sretanwavemahparty
party

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.