Zl@ Kre@toric@

24.08.2008., nedjelja

Evo nesto novo! :)

Bok ljudi!
Evo kod mene nema nista posebno!:)
Vratila sam se s mora i bilo je predobro!:)
Jucer sam bila vani i bilo je super, nadam se na cu jos otic bar nekoliko puta prije skole! heheh :)))
Ne znam kaj da vam pisem .....hihi:)
Za tjedan dana pocinje skola veselim se prijateljima, upoznat cu svoju novu cimericu zato sto smo druga cimerica i ja ovu treću zritale! Bas je glupa, isla nam je na zivce i krala nam stvari!burninmad joj, joj, joj!!! ah.....
o6.o9.o8. je koncert on Thompsona u Križevcima i naravno da cu ic,yes a 2o.09.08 je XXL koncert Hladnog Pivaparty na jarunu i na to naravno idem!yes hehe, jedva cekam bit ce ludooo koliko ce ekipe bit aaaaa!!! jedva cekam!!!
I tak......
Nemam vise o cemu pricat pa idem, cudo kaj ja nemam o cem pricat hehe:)))
A dobro... pozdrav svima i javim se uskoro (nadam se)!!! :))
yesmahmah

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.