bedzevi.com,button,badges,priponke,100% Bitch

bedzevi.com,button,badges,priponke,Save water, drink votka

bedzevi.com,button,badges,priponke,Perfect bitch

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mrzim cijeli svijet

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari: On/Off

design by: .•° AvRiLkA °•.

kostur by × BloG MasteR ×


bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim samo sebe

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne trebam silikone

bedzevi.com,button,badges,priponke,Co to mas?

bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala

bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina curica

bedzevi.com,button,badges,priponke,Moj tata je najjaci

bedzevi.com,button,badges,priponke,Bez silikona

bedzevi.com,button,badges,priponke,Tatina Princeza


Custom Glitter Text

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Marija-naj frendica
Ivana-naj frendica

Banner by: AvRiLkA

petak, 06.06.2008.

ewo meeeeeeee....

sretannutewo mene....još sam kolko-tolko živa...sretan
u subotu sam bila vani i bilo je jeeebeno...bila sam pijana ko čep...zanašalo me ,ubojito je bilo...jen lik mi je tam nekaj dosađival, pa sam mu ja pristojna kakva jesam rekla da imam curu...išla sam doma u 4 s lazarom(prijateljem) i pjevali smo si uđi mi duboko...šta smo očajni...nutnutnutnutnut
a drugo jutro sam svečano išla k bratiću na pričest...kak mi je hudo bilo...proklete juice votke....tuzantuzan
u srijedu sam imala jedan jako bliski susret sa leptirićem;primil me za sisu...i još se 2put zabušil u mene...kiss
e da,svečano se ispričavam igoru zato kaj sam ga pitala dal mu je motor made in china...nisam ja to tak mislila....tuzan
to bi bilo sve od mene pozz.mariji, ivani, igoru,karolini ,SWIM MOJIM DEČKIMA kisskisskisskiss i EKIPI SMRTI....MWA kisskisskisskisssretannutnut



| KoMeNTaRi (1) | PriNTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.