travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *plawushadizz*

Opis bloga:
Ma sve i svašta... o meni ... ljubav ... prijatelji ... škola...

O meni :

ime :Jelena
prezime: nije bitno.
razred: 6
godina: glupo pitanje
grad: Šibenik
slusam: sve i svasta
mrzim:
-umišljene
-bahate
-arogantne
volim:
-svoje prijatelje
-čokoladu
-svoje ukucaneheadbangbang
što bi voljela biti: droga
zašto: voljela bi da san droga
da me volis ko Boga
da me ubrizgas u vene
i umres zbog mene
linkichy:

°~°°GeNcHi°°~°
°~°°FrAnKa°°~°
°~°°AnChI°°~°
°~°°KaTe°°~°
°~°°TiKy°°~°
°~°°KaTe&TiKy°°~°
°~°°MeGy°°~°
°~°°ELiCh°°~°
°~°°AnChI&ELiCh°°~°
°~°°SebAStIaN°°~°
°~°°DorCHI°°~°
°~°°IvA°°~°

sijikice:

Kakaw wam je moj blog??
odlican
dobar
moza i bolje
los
sranje
koma
pollcode.com free polls


bedzevi.com,button,badges,priponke,Cudo od djeteta

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne trebam silikone

bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala

bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi

bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala

Image Hosted by ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Divljakusa

bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob

bedzevi.com,button,badges,priponke,Garfield

bedzevi.com,button,badges,priponke,Snoopy

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mafia

bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemas sanse

bedzevi.com,button,badges,priponke,Protiv cajki

bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholicar

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne slusaj cajke

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna

bedzevi.com,button,badges,priponke,Prirodne su!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholom protiv droge









srijeda, 30.04.2008.

NO KOMENT !

lud EVO VAKO JA SAMA NEZNN ODAKLE DA POCNEN ALI JA SE NADAM DA JE OVO STO SAD BUDEM PISALA NEKI POCETAK VI SVI KOJI MENE DOBRO ZNATE ZNATE DA SAN JA LUDA I SASAVA I IMAN JEDNU VELIKU MANU NIKAD NEMOGU NA LJUDE BITI LJUTA E A JEDATI GA SAD JE DOSLO TO VRIME DA JA TO PROMININ A TOM JE UZROK JEDNA MALA IZ MOG RAZREDA NEZELIN JE SAD IMENOVATI ALI ONA JE KA KRPELJ DI SI TI EVO I NJE ONA JE ZABAVNA ALI NEKAD JE I DOSADNA ALI OVO NISU RAZLOZI DA SE S NEKIM POSVADAS PA ZATO SE JA NISAN S NJON NI POSVADALA ZBOG TOGA NEGO ZBOG TOGA STA TI SE JEDNO VRIME PRAVI PRIJATELJICA A DRUGO TI VEC OGOVARA IZA LEDA AKO ME VEC NEVOLIS ILI TI SE NESVIDAN TO MI RACI U LICE A NE DRUGIMA TO GOVORITI PA DA TI DRUGI MORAJU MENI GOVORITI TO JE JEDNOSTAVNO GLUPO A I BEZOBRAZNO I TAKO DA SAN JA SE ODLUCILA SAN SE PROMINITI ZBOG TE OSOBE JA SE NADAN DA CE MI USITI JER JA STVARNO NISAN OSOBA KOJA SE NA NEKOG MOZE DULJE LJUTITI OD POLA SATA namcornamcor SAD VAN IDE PAPA beljbeljbeljbeljbeljbelj

- 22:15 - Komentari SaMo →(24) - Print - NO KOMENT !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.