travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *plawushadizz*

Opis bloga:
Ma sve i svašta... o meni ... ljubav ... prijatelji ... škola...

O meni :

ime :Jelena
prezime: nije bitno.
razred: 6
godina: glupo pitanje
grad: Šibenik
slusam: sve i svasta
mrzim:
-umišljene
-bahate
-arogantne
volim:
-svoje prijatelje
-čokoladu
-svoje ukucaneheadbangbang
što bi voljela biti: droga
zašto: voljela bi da san droga
da me volis ko Boga
da me ubrizgas u vene
i umres zbog mene
linkichy:

°~°°GeNcHi°°~°
°~°°FrAnKa°°~°
°~°°AnChI°°~°
°~°°KaTe°°~°
°~°°TiKy°°~°
°~°°KaTe&TiKy°°~°
°~°°MeGy°°~°
°~°°ELiCh°°~°
°~°°AnChI&ELiCh°°~°
°~°°SebAStIaN°°~°
°~°°DorCHI°°~°
°~°°IvA°°~°

sijikice:

Kakaw wam je moj blog??
odlican
dobar
moza i bolje
los
sranje
koma
pollcode.com free polls


bedzevi.com,button,badges,priponke,Cudo od djeteta

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne trebam silikone

bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala

bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi

bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala

Image Hosted by ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Divljakusa

bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob

bedzevi.com,button,badges,priponke,Garfield

bedzevi.com,button,badges,priponke,Snoopy

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mafia

bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemas sanse

bedzevi.com,button,badges,priponke,Protiv cajki

bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholicar

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne slusaj cajke

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna

bedzevi.com,button,badges,priponke,Prirodne su!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholom protiv droge









petak, 25.04.2008.

Jela napokon pise post weeeeeee

dead evo ja se usudila ici pisati post evo kodmene sve opet po staron iman jednu tesku dvojbu nisan sigurna dali da iden na vatrogasne vijezbe ili da neiden ovi mi moji govore da iden ali ja nisan sigurna aaaaaaaaaaaaaaaa stas evo ja san pocela probleme iznositi kad smo vec kod problema vridi spomeniti moju tako zvanu ljubav pjevapjevapjeva nisan ni sigurna jel se to more zvati ljubavlju on nije siguran dali me voli ja nisan sigurna dali njega volin on nije siguran dali da me pita za hodati ma to van je sve zamrseno eekeek ni ja sama neznan kako to sve funkcjonise a sta se tu moze sad neznan sta da van vise napisen pa zato iden da nesto ne izvalin pa papamahwave


fala svima koji su komali mi blog sad papa

kisy-kisysmijehsmijehsmijeh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.