travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/No

by *plawushadizz*

Opis bloga:
Ma sve i svašta... o meni ... ljubav ... prijatelji ... škola...

O meni :

ime :Jelena
prezime: nije bitno.
razred: 6
godina: glupo pitanje
grad: Šibenik
slusam: sve i svasta
mrzim:
-umišljene
-bahate
-arogantne
volim:
-svoje prijatelje
-čokoladu
-svoje ukucaneheadbangbang
što bi voljela biti: droga
zašto: voljela bi da san droga
da me volis ko Boga
da me ubrizgas u vene
i umres zbog mene
linkichy:

°~°°GeNcHi°°~°
°~°°FrAnKa°°~°
°~°°AnChI°°~°
°~°°KaTe°°~°
°~°°TiKy°°~°
°~°°KaTe&TiKy°°~°
°~°°MeGy°°~°
°~°°ELiCh°°~°
°~°°AnChI&ELiCh°°~°
°~°°SebAStIaN°°~°
°~°°DorCHI°°~°
°~°°IvA°°~°

sijikice:

Kakaw wam je moj blog??
odlican
dobar
moza i bolje
los
sranje
koma
pollcode.com free polls


bedzevi.com,button,badges,priponke,Cudo od djeteta

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zaljubljena

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne trebam silikone

bedzevi.com,button,badges,priponke,Opasna mala

bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa u dusi

bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim te, budalo mala

Image Hosted by ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Divljakusa

bedzevi.com,button,badges,priponke,Sponge Bob

bedzevi.com,button,badges,priponke,Garfield

bedzevi.com,button,badges,priponke,Snoopy

bedzevi.com,button,badges,priponke,Mafia

bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemas sanse

bedzevi.com,button,badges,priponke,Protiv cajki

bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholicar

bedzevi.com,button,badges,priponke,Ne slusaj cajke

bedzevi.com,button,badges,priponke,Skoro normalna

bedzevi.com,button,badges,priponke,Prirodne su!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Vodimo ljubav, a ne rat!

bedzevi.com,button,badges,priponke,Zajebavaj me na vlastitu odgovornost

bedzevi.com,button,badges,priponke,Alkoholom protiv droge









nedjelja, 06.04.2008.

ovo je mucenje

bangbangbangbang ja san izmucena a i izmorena dosla san u 10:30 od sastanka mladih toliko san podebljhavala slova od zidnih novina da sad jedva pisen onda znate kako su me mucili to je jednostavno bezobrazno burninmad a sta se moze vi necete virovati sta mi se desilo ja san juce dobila poruku koja je s pitanjem ko si ti i ja na taj broj posaljen poruku ko si ti i odakle ti moj broj a meni neko odgovara ti meni reci ko si ti jer si ti mene prva zvala a ja tog malog ni znan ni iman njegov broj i on mena pita kako se zovena ja kazen jelena i saznan da se on zove josip smokinthumbup i poce on nakon nekog vrimena zvati renata i sad vidite kojih psihopata ima na svituzujo sad se iden naisti kolacanjaminjaminjaminjami oprati zubicemouthwashmouthwashmouthwash i ici spavati zato laku noczijevzijevzijevzijevzijevzijevzijev

- 23:10 - Komentari SaMo →(28) - Print - ovo je mucenje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.