zeljari......

subota, 29.09.2007.

neznam(naslov)

bokic!e,da je po meni,nebi pisala novi post,al sam dobila takvu naredbu od vrha!nut tj.neku stafetu,il kaj vec je!
1.kucni ljubimac:imam kucnog ljubimca:peseka (Mikija,kojeg jaaakkkooo puno volim,i mujceka Alaneka smijeh)
2.internet: : volim ga i mrzim!ne pitajte razloge!smijeh
3.dvolicnost:kak sam i rekla,MRZIM DVOLICNOST!!!!!!!!ALERGICNA SAM NA NJU!!!!!!!puknucuburninmad
4.dečko : imam dečka,i to najboljeg! oni koji nas poznaju znaju!!cereksmijeh
5.frendica : jako mi je bitna,al ipak vise vjerujem deckima,al ne svima naravno,samo onima za koje znam da su ljudi od povjerenja!
6.alkohol : nekaj u cemu se da uzivati,al u umjerenim kolicinama!party
7.narodnjaci:ko voli nek izvoli!yes
a neda mi se vise...ulijenila sam se,znam.bu bolje! al sad idem zijev
cerek Alanu,kiss Ani,Petri T.,Naty,Cehokici,Masi! odoh ja! pozz svima!mahwave

29.09.2007. u 21:25 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o meni

ej,ljudi!Ja sam Karmen Novak i idem u Gospodarsku skolu Varazdin! imam 15 godina. zivim u Zamlaci,okolica Vidovca!my space:
www.myspace.com/
black__angel_dw
icq:363068925
nadimak : Karma,kung fu majstorica,itd....ostalo nije za javnost :-)
ljubav:u duuggooj sretnoj vezi :-)
naj frendica-Petra
naj frend-Hrvoje
mrzim:DVOLICNOST!!!!!
volim: pse,mačiće,konje,brze aute....i naravno LIZALJKE!!! (ali ne bilo kakve : za mene samo najbolje!!! :-) ) i naravno TELENOVELE! :-)
naj film : Jeppers Crepers
naj 5-minutni film: "Mali Odmor" (Alan Keretić)
moja ljubavnica :Ana Sabolić
moje bolesti-Alzheimer i neizlječiva zmotanost!
tolko o meni....