PRIJATELJSTVO JE KAO VINO SVE JE BOLJE ŠTO JE STARIJE...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Heh..strašne su te dvije moje seke....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...eee..skoro pa sam zaboravila ovog našeg malog vražićka...rolleyes


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...Ivana i Katarina..dvije CaRiCe...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...evoo i moje SeKe...:thumbup

Prijateljice

Azurno nebo čekamo zoru
pet- Šest mladih golubica
nasmiješena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi šetale
pravile se da smo važne
ma da smo pametne i snažne
sanjale smo zemlje daleke

Ref.
Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su naši snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojčice žene postale
a neke su se vec i udale
ja još čekam azurne zore
ma ja još želim preplivati more
ja još sanjam zemlje daleke



cerek EvO mOjE lUdE eKiPe...cerek:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

...hm,što reči...nešto u kratko...život jedne tinejđerice :-)...ljubav,ekipa,ludi provodi,...sve što mladi vole..!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

hej ljudi..da se predstavim ja sam Patricijasretan
...imam 16 godina..živim u Rokovcima..bang
standardno s mamom, tatom i sekom( koma )...
...idem u ekonomsku školu,...nema gore..puknucu
...slušam..hm..pa..više narodnu nego stranu....
---- nešto bez ćega ne mogu, su naravno čokolde,...fino
ubiti sve što ima veze sa slatkim...njami...heh
narvno volim i njegacerek...
- - - dan mi ne može započeti bez kave s mojim sekamaparty
...a nešto bez čeka ne bih mogla živjeti...naravno...moja mala
legenda od psićasretan...joj obožavam ga!!!

....V-o-L-I-m- se sređivati, bez šminke nikudano,... izlaske
sa ludom ekipomzujo,...pikado i naravno pobjedit
mog partnera Vladu (okulista )cool...mrak,tad se najbolje
mogu naspavatisretan...iskrene osobe, uvijek spremne
za zajebanciju..baš kao i janut....zelenu ( mađarsku ), smeđu
crnu, bijelu, ljubičastu boju....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...HVALA…>Onima koji su mi se smijali
Bez njih ne bi plakala…
>Onima koji me nisu mogli voljeti Bez njih ne bih upoznala pravu ljubav…>Onima koji su povrijedili moje osjecaje Bez njih ne bi znala da ih imam…>Onima koji su me ostavili Bez njih ne bi otkrila sebe…>Ali onima koji su mislili da necu uspjeti…
Njima zahvaljujem najviše….
Jer bez njih
NE BI NI POKUŠALA…


Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

srijeda, 16.01.2008.

...PuT pReMa NiČeMu.....

Hm…kako započeti…od čega krenuti??...zapisati sve što želim reći…
Ta osnovna škola, da baš tu je sve ovo počelo…druženje dvije „prijateljice“…znale
smo se gotovo cijeli život. Uvijek smo se zajedno igrale, bile si dobre…to se sve nastavilo krenuvši u školu…bila je uvijek malo povučenija, ali vrlo nasmijana i društvena…što smo
se više bližili srednjoj školi, tako se i naše prijateljstvo odaljavalo…U početku sam pred tim
zatvarala oči…ni sama ne znam zašto?!? Često je među nama dolazilo do nesuglasica, a ja sam i dalje to vidjela pod riješenim problemom…što
je na kraju bilo sasvim suprotno… kako smo krenuli u srednju…BUM…puknucuNE ZNAM ŠTO SE DOGODILO>….Loše društvo,alkohol,
…droga…??? Znala sam s kim se družim…što radi!!! Ali sada…ne mogu je prepoznati…
Kao da nije ona…svi su mi počeli govoriti da ona nikako nije moje društvo…Kao što se kaže
„S kim si takav si“…to mi nikako nije izlazilo iz glave…svaki put kad bih s njom izašla u selo, imala sam osjećaj da me svi tako čudno gledaju…tada sam se počela u njezinom društvu
osjećati vrlo nelagodno… polako sam se odaljavala o nje…mislim da je i ona to
sama primjetila…Samo što joj nije bilo jasno ZAŠTO
?? Nisam joj dala objašnjenje….
Nisam imala potrebu…sve do dana kada je do mene došla vrlo odvratna vijest…(nije važno koja)…tada je sve puklo u meni…Nisam si mogla oprostiti što sam joj sve vjerovala i bila dobra s njom…Na trenutak sam se pitala:
ZAŠTO SI TO RADI OD ŽIVOTA??
…naravno ta je vijest procurila do svakoga…nisam željela komentirati!!
( bivše)Društvo je otišlo od nje…okrenulo leđa…bila je uvijek glavna tema u razgovoru…(lošem smislu)..Sama je sebe zarobila u probleme…Jednostavno rečeno
UPROPASTILA SENe znam di se ona vidi u budućnosti…Prkosi drugima i time
sebe uništava…iz dana u dan sve više tone…
ZAŠTO??
…AKO SE PREPOZNALA U OVOM POSTU
drago mi je…Stvarno ju ni na jedan način ju ne želim povrijediti….JER ŽIVOT JE PROČITAN ROMAN…SAMO ŠTO SE U ROMANU MOŽEŠ VRATITI NA PREDHODNE STRANICE… A U ŽIVOTU NIKAD NA PROŠLE DANE…NIKAD…no
pozz SVIMA....mah



| CoMeNtIrAj (8) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.