< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opłs bŁ¤G@

¸~"¨˘*ˇ¨"~˛ L¤L ¸~"¨˘*ˇ¨"~˛


˘*ˇ MOJ MSN ˘*ˇ just_me_girl_@hotmail.com

ŁłnK¤Vł

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

N@j KuŁ §Łłkłc€

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 01.12.2006.

.......................Łiz@Łic@.....................

...e bok svima...hehehe..koji naslov al bolji nisam mogla smisliti a i obožavam lizalice....Ł¤Ł...i jedan moja frendica ih također obožava...al ona voli samo jednu lizalicu...jedan okus....a i nije loš..mislim fina je lizalica...ueeeeeeeeeeeeeeeee eo vam jedna meni preluda slikica....
Image Hosted by ImageShack.us
ma meni je lsikica preluda...lololololo..........
a šta da vam pišem..meni je sve neš zbunjika ovih dana..il sam ja zbugnjika..ma neznam ...malo tog akontam....a opet počinjem sve kontati...niš vezano uz frendove ili neš tako...da netko nebi neš pomislio...neg ovak obićno....joj ne mi imamo sistematski ili kako već u ponedjeljak...neeeeeeeeeebi je to...........................šmrc šmrc.....Image Hosted by ImageShack.us...
ae meni se više neda pisati a i nisam niti namjeravala napisati ni ovoliki blog...al sam ipak napisala....a duži j eod ovih obićnih...ma to je za svaku pohvalu...hahahahahaahahha........eo vam još par slikica a onda moram mal prčkati po blogu...kisssssssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Image Hosted by ImageShack.us
sjatka lsikica..meni je ful kjut....

Image Hosted by ImageShack.us
e da obožavam svijeće...prije sam bila totalni ovisnik i stalno sam ih palila...imala sam ih dosta...a sad mi je ŁKZ@ŁIC@ NAJKUL....Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.