< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opłs bŁ¤G@

¸~"¨˘*ˇ¨"~˛ L¤L ¸~"¨˘*ˇ¨"~˛


˘*ˇ MOJ MSN ˘*ˇ just_me_girl_@hotmail.com

ŁłnK¤Vł

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

N@j KuŁ §Łłkłc€

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 08.11.2006.

....ej ljudići....

...neću vam niš posebno pisat i nemogu vam se često javljat jel mi je net sje*an...a je*eš ga...u školi sranje ko i obićno....mislim zbog profaća i to...frendovi a ok...šta ja znam...ma nejdem puno sad van otkako je počo 11 mjesec...ili koji je više sad mjesec...neda mi se...sam mi se spava....i izležava i gleda tv....i nekanim vam niš pisati posebno...jel mi se NEEEDAA...

eo vam slikice...(to mi najjednostavnije za stavit)
obećajem sljedeći put normalan post u kojem ću bar neš vam napisati il neš....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


k
i
s
s

_A_n_n_č_i_c_a_



| komentari (74) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.