listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opłs bŁ¤G@

¸~"¨˘*ˇ¨"~˛ L¤L ¸~"¨˘*ˇ¨"~˛


˘*ˇ MOJ MSN ˘*ˇ just_me_girl_@hotmail.com

ŁłnK¤Vł

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

N@j KuŁ §Łłkłc€

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

ponedjeljak, 30.10.2006.

..ej brzi postić...

...eo mene...
...ma već sam vam bila napisala neke postaće al mi nije htjelo objaviti...
...sad smo u knjižnici ućit čemo kemiju....
...sam dok svi dođu....
...niš posebno kod mene...
...tj. ima nekih sranja i gluposti al mi se neda sada o tome...
....a i nebi da netko od mojih sazna za to ...tak da možda budem mjenjala adresu bloga...
....no svakako ću vam javiti novu ...

eo nemogu vam sad staviti niš slikica niti vam ostavljati komentare...
žurim...
sutra ću vam ostavljazti komentare...
k
i
s
s



| komentari (18) | print | # |

ponedjeljak, 16.10.2006.

...eo mene...nanovo....

...pa pravo je čudo da sam se smislila napisati post...i da jo+š nisam obrisala blog...da da i ne namjeravam....hihihi...još nisam ispravila komad iz engleskog a i sutra pišemo test...lol....ma nea niš blage...al me briga....moram danas odgovarati cijelu godinju njemačkog...ma to je ono prvi stupanj...ono najosnovnije....nadam se da nas sutra neće pitati kemiju...ma neće....sigurna sam...ovak inaće...sve super ...nea svađa u našem razu što je odluično za pravo čudo prošlo je par dana a nitko se nije posvađao....hihihih....al tek je ponedjeljak do kraja tjedan netko će se klati to tak uvijek bude...ma to jemal svađe koja brzo prođe al mene to nekad jako živcira...ae neda mi se sad tu srat neka sranja....nit neš bzvz pisat ko do sad...ae eo vam neke slikice...ma meni su sjupej....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (50) | print | # |

srijeda, 11.10.2006.

...eo mne opet...

...ma znam da postove ne pišem baš često...al opet ni neda mi se....eo dobila sam komad iz engleskog jel nisam htjela odgovarati jel nisam imala blage...ma imala sam neš mal blage ...al nije m i se dalo i sad to moram ispraviti.,..mal me jedqan dan sve živciralo i rekla sam neš svima...il nikome...a nisam htjela al ok...nitko se ne duri a i ne svađa....meni je jedino to sad onak mal važnije...imamo još jednu godinu ovak zajedno pa je super,..,.,.,kissssssssss

*°* slikice *°*

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


K
Y
S
S

&

P
O
O
Z
Z
Z



| komentari (8) | print | # |

četvrtak, 05.10.2006.

...eo opet novi blog....

..ehhehe...
...eo ovo mi je 555 blog...
....al nea veze...
...ovaj ču pisati...
...neću ga obrisati...
...L¤L....



| komentari (26) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.