bijeli naslonjač

07.11.2005., ponedjeljak

...ja ko fol učim

mami sam rekla da ko fol učim geografiju tj. pišem šalabahter iz geografije za sutrašnji test...ali ikonica za dial up connection me je magnetski privlačila pa sam šalabahter ostavila za neka lijepša vremena, ajd barem ću ovaj put bit poštena prema profesoru :)

Eh gledala sam vaše postove i svi su zakon. Naravno favorit mi je i dalje robbie4everah kad stvarno tamo dobijem friške informacije o mom naj pjevaču :)

Mislima da ću od sljedećeg posta početi niz top liste naj glumaca ... di će se nać neki moji favoriti npr. Wentworth Miller (dinotopija) i Orlando Bloom...

Namjeravam još par opširnih top lista napraviti npr. naj filmovi (po žanrovima) naj. rock grupe, naj. krsh boy bendovi :) lol - to će biti podugačka lista... ili naj.hrana (recepti i tajne malih kuhara).

Kako vam se sviđaju predlozi?

...peace!
- 18:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

o blogu...

Reći svoje mišljenje i izreći svoje osjećaje drugima te prenjeti znanje i informacije ostatku nacije zlata vrijedi.
Ideja da svakodnevni biseri ipak imaju mjesto i u mom životu ,potakli su me da otvorim ovaj forum

Zašto bjeli naslonjač ? Eh , naslonjač je mjesto za opuštanje ,a bijeli ...pa tak došlo mi :)



adopt your own virtual pet!


Cursors

pametne stvarčice...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Glitters
u al' su ovi dobri...
sweetlove
robbie4ever
do not enter - e ovaj je zaaaakon obavezno posjetite!

O meni...

...ah...što napisati...?

...život provodim pred dva ekrana ,prvim onim teleizijskim, drugim kompjuterskim...


MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Pet stvari koje mrzim - s razlogom

1. nogomet - 22 ljudi trči za loptom... po meni bez veze
2.svađu - beskorisno pravdanje o ljudskoj gluposti
3. rat - uništava sve dobro ...može se živjeti i bez njega.
4.narodnjake - ajme, na to nemam komentar jednostavno nije to mom ukusu
5.jutro - najgori dio dana...zbog mamurluka

Bigoo.ws images for your blog