< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis moga bloga

u svojem blogu cu vam pisati o svakodnevnom zivotu,o sebi,mojim zivotinjama,prijateljima i o mnogo cemu drugom.pisite komentare i uzivajte.bok!!!!



layout for myspace

layout for myspace


dobro dosli!


Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com


by: gadura

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je karla.
moja nja frendica stverno cool i
otkacena,smijesna,zabavna
i lijepa!!!


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je sasa.stvarno super cura.
stalno se zeza,smije,sali
i fakat se super druziti s njom.


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je lejla.isto tako super cura,jedna
od najboljih.stalno nekog nasmijava i zeza
ma super je!!!


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je mare.ona je super.saljiva je,lijepa
i smijesna,ma suer


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je mia.ona je odlicna cura.super mi je
pricati s njom.u svemu me razumije i za
sve mi vjeruje.vijerna je i dobra


ove su cure moje prijateljice,stvarno su super i trebali bi ih upznati.
ima toliko toga za napisati,ali meni to bas i naide pa pisem kako znam,
ali zapravo neznam.sve su one super i ovim putem ih puno pzdravljam
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

O meni

ime:Tena
naj jelo i pice:lazanje i ledeni caj
volim:odbojku, svog psa i papagaja, prijatelje i prijateljice, obitelj, odmarati se, pricatiblablablablablablablablablablablabla, zezati i zivcirati ljudesmijehsmijehsmijehsmijeh, spavatizijevzijevzijev, plesati, zivotinje, jestinjaminjaminjaminjami,...
mrzim:uciti, pisati lektiru, nekad raditi zadacu, sutjetizalivenzalivenzalivenzaliven, dosadivati se,...
naj frendice:karla, lejla, mia, sandra, ana, matea, dora ,tena, mare, maja, anja, laura,martina,druga karla,druga dora,...
naj frendovi:ivan, matija, marko, zdeslav, luka, mislav, juraj, andrija, pero,jakov,igor,...
pozdrav svima wavemahwavemahwavewavewavewavewavemahwave
nemojte se ljutiti ako nekoga nisam zapisala

Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com

malo slikica


Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace


razlog zasto nebi trebali pusiti

MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo






subota, 03.02.2007.

EVO MENE NAPOKON.........

evo mene napokon.dugo nisam pisala post jer nisam imala vremena.stalno nesto.pisanje testova,lektire,ucenje,slobodne aktivnosti i svega po malo.u ovih proteklih 10 dana bilo je mnogo toga zanimljivoga.dobili smo novog profesora iz prirode(zamjena je) i cijeli smo ga sat zezeali i zivcirala,slagali smo kako se zovemo(dobro ne bas svi ali vecina) i jos smo mu slagali kako u razredu fale troje ucenika koji zapravo neidu s nama u razred ali je on njih zapisao. raska nam je napokon dala neke naruknice koje nam duguje od pocetka prvog polugodista jer smo kao bili zlocesti pa smo skupili pet pohvala.bangbangbangjucer je moj skola igrala protiv kustosije u odbojc i pobijedile smo ih i to kako(dobro nas je bilo ko rusa i kineza,a njih sedam).te su cure rekle kako vise ne zele igrati s nama,ali ne zato sto su izgubile nego jednostavno ne zeleludludludludludprosla sam sa skolskog natjecanja iz zemljopisa na opcinsko tako da sada moram uciti za zemljopis i za engleski jer ovaj tjedan pisemo testove.dobro jos i hrvatski i pitaju druge predmete.neki je dan moja prijateljica pod tjelesnim slucajno pogodila nekog sandija u glavu i on se cijelo vrijeme pravio kako ne moze otvoriti oko.stalno je stavljo ruku kako bmogao malo progledatiludludludludlud.on vam se inace pravi vazan i ponasa kao mamina maza(razmazenko) a i svi su nasi decki slicni.drugi cim ih dotaknes posize pocnu psovati i zele se tuci svi su bahati.stvarno ih na kuzim ali ok namcornamcornamcornamcornamcornamcor.danas sam cijeli dan bila sa prijateljicama i zezale smo se.trazile smo neki papir i cijelu ilicu presli,a na kraju ga nigdje nije bilo.kupile smo neki kaj je drugacije boje i ponadale se da ce nam uspijeti nesto sto smo zamislile ali na kraju neije.kupile smo nekaj za maskareI spricale se.smijehsmijehsmijehsmijehtako mi je prosao dan,a sada idem i pozdravljam:



KARLUkisswavemahkissmahwave
LEJLUkisswavemahkisswavemah
MIUkisswavemahkissmahwave
SASUmahwavekisskissmahwave
MARUkisskisswavemahwavemah
MARTINUmahkisskisswavemahwave
KARLUkisswavemahmahwavekiss
KATARINUkisskisswavemahwavemah
TEUkisswavekissmahwavekiss
ANUkisswavewavemahmahkiss

i sve ostale koje poznajem,a nisam napisala...............



| komentari (111) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.