siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis moga bloga

u svojem blogu cu vam pisati o svakodnevnom zivotu,o sebi,mojim zivotinjama,prijateljima i o mnogo cemu drugom.pisite komentare i uzivajte.bok!!!!



layout for myspace

layout for myspace


dobro dosli!


Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com


by: gadura

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je karla.
moja nja frendica stverno cool i
otkacena,smijesna,zabavna
i lijepa!!!


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je sasa.stvarno super cura.
stalno se zeza,smije,sali
i fakat se super druziti s njom.


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je lejla.isto tako super cura,jedna
od najboljih.stalno nekog nasmijava i zeza
ma super je!!!


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je mare.ona je super.saljiva je,lijepa
i smijesna,ma suer


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je mia.ona je odlicna cura.super mi je
pricati s njom.u svemu me razumije i za
sve mi vjeruje.vijerna je i dobra


ove su cure moje prijateljice,stvarno su super i trebali bi ih upznati.
ima toliko toga za napisati,ali meni to bas i naide pa pisem kako znam,
ali zapravo neznam.sve su one super i ovim putem ih puno pzdravljam
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

O meni

ime:Tena
naj jelo i pice:lazanje i ledeni caj
volim:odbojku, svog psa i papagaja, prijatelje i prijateljice, obitelj, odmarati se, pricatiblablablablablablablablablablablabla, zezati i zivcirati ljudesmijehsmijehsmijehsmijeh, spavatizijevzijevzijev, plesati, zivotinje, jestinjaminjaminjaminjami,...
mrzim:uciti, pisati lektiru, nekad raditi zadacu, sutjetizalivenzalivenzalivenzaliven, dosadivati se,...
naj frendice:karla, lejla, mia, sandra, ana, matea, dora ,tena, mare, maja, anja, laura,martina,druga karla,druga dora,...
naj frendovi:ivan, matija, marko, zdeslav, luka, mislav, juraj, andrija, pero,jakov,igor,...
pozdrav svima wavemahwavemahwavewavewavewavewavemahwave
nemojte se ljutiti ako nekoga nisam zapisala

Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com

malo slikica


Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace


razlog zasto nebi trebali pusiti

MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo






subota, 20.01.2007.

bokic!!!jucerasnji dan mi je bio bas lijep.nisam imala teske predmete,a i bio je zabavan.malo sam se prepirala s mamom ali nije bila svada u pitanju, poslije kad sam krenula na odbojku bilo mi je savrseno.moje dvije prijateljice i ja se nazivamo misicama.ne zato sto smo mozda lijepe,nego kada bi u servisima jedna pogodila bilamisica.totalno glupo,nezna od kada nam je dosla takva glupo smijesna ideja,ali ok.ludludludludludna odbojci sam s jednom karlom oponasala umisljene cure i kad bi nam trebao poen bi se kleknule i kao molile da uspijemobangbangbangbangposlije odbojke sam sa curama malo bila ispred skole no ubrzo smo krenule na stanicu.prvo smo isle na kiosk kupiti slatke zvake i propustile smo prvi bus.poslije smo kupile jos paketa zvaka i ja mislim da je svaka u usta stavila oko 10 zvaka. nismo mogle pricati,gutati slinu,a ni zvakati.cijelo vrijeme smo se glupirale i smijale tako da su ljudi oko nas pomislili da smo lude.kada nam je zvaka postala gadna smo sve skupile i bacile ih na pod.zvaka je izgledala ko pseci izmet.ruke su nam bile skroz ljepljive i kad smo usle u bus smo se morale drzati za rucku ili za jednu od nas cetiri.bile su tamo sandra,mare,lejla i ja, a sandra je poslije bila pala na jednog decka iz skole.poslije sam isla van i pricala i glupirala se sa lejlom.meni je dan bio krasan,ali neznam kakav je bio vama.



| komentari (9) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.