siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis moga bloga

u svojem blogu cu vam pisati o svakodnevnom zivotu,o sebi,mojim zivotinjama,prijateljima i o mnogo cemu drugom.pisite komentare i uzivajte.bok!!!!



layout for myspace

layout for myspace


dobro dosli!


Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com


by: gadura

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je karla.
moja nja frendica stverno cool i
otkacena,smijesna,zabavna
i lijepa!!!


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je sasa.stvarno super cura.
stalno se zeza,smije,sali
i fakat se super druziti s njom.


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je lejla.isto tako super cura,jedna
od najboljih.stalno nekog nasmijava i zeza
ma super je!!!


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je mare.ona je super.saljiva je,lijepa
i smijesna,ma suer


Click here to get more cartoon dolls like this!

ovo je mia.ona je odlicna cura.super mi je
pricati s njom.u svemu me razumije i za
sve mi vjeruje.vijerna je i dobra


ove su cure moje prijateljice,stvarno su super i trebali bi ih upznati.
ima toliko toga za napisati,ali meni to bas i naide pa pisem kako znam,
ali zapravo neznam.sve su one super i ovim putem ih puno pzdravljam
mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

O meni

ime:Tena
naj jelo i pice:lazanje i ledeni caj
volim:odbojku, svog psa i papagaja, prijatelje i prijateljice, obitelj, odmarati se, pricatiblablablablablablablablablablablabla, zezati i zivcirati ljudesmijehsmijehsmijehsmijeh, spavatizijevzijevzijev, plesati, zivotinje, jestinjaminjaminjaminjami,...
mrzim:uciti, pisati lektiru, nekad raditi zadacu, sutjetizalivenzalivenzalivenzaliven, dosadivati se,...
naj frendice:karla, lejla, mia, sandra, ana, matea, dora ,tena, mare, maja, anja, laura,martina,druga karla,druga dora,...
naj frendovi:ivan, matija, marko, zdeslav, luka, mislav, juraj, andrija, pero,jakov,igor,...
pozdrav svima wavemahwavemahwavewavewavewavewavemahwave
nemojte se ljutiti ako nekoga nisam zapisala

Make Glitter Graphics @ AIM-Dollz.com

malo slikica


Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace


razlog zasto nebi trebali pusiti

MySpace

MySpace



Bigoo

Bigoo






petak, 19.01.2007.

bok!!!ovaj protekli skolski tjedan mi je bio odlican jer nije bilo testova,ali ni ispitivanja.prosli su praznici,a bilo mi je tako super.sa svojim frendicama sam se nasla vise puta na tjedan i na igralistima se zezale,zvale smo ljude koji nas zivciraju pa smo i mi njih izivcirale,napravile jednu stetu,bile same dok je bilo kasno navecer,nasle smo mrtvu pticu kraj koje smo bile sjedile,natjecale se u pljuvanju i skrivale od psaludludludbilo nam je super ludo tokom praznika,a opet je pocela skola.mrzim skolu,na praznicima sam razmisljala o drugim praznicima.prije kraja prvog polugodista moj je pas strgao nogu,a divlja i skace kao da mu ni nige u gipsu.on nije bas sav svoj ali ga obozavam.kada cuje da neko u zgradi prolazi on pocne lajati,kada netko dode kad mene u goste on po njima pet minuta skace i ne izdaja ih iz vida,kada mu nedamo jesti pocne se svadati s nama,kada se ljutimo na njega on se okrece na leda i zeli da ga mazimo.zna se svadati i sa mojim papagajom,ali ga se on boji pa mu bjezi,ali ni tada ne odustaje pa ga prati gdje god ide,a kad ga ne vidi bas najbolje popne se na fotelju.nije bas normalan ali ga obozavam.



| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.