< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

About me

Fuck the rules!!!!burninmad


MySpace Graphics
BRAZIL!!!


Ja-zovem se Maria idem u 7 razred,
živim u mjestu pokraj zadra...
Novigrad (vinograd, hahah)
U zadru sam često, tamo imam puno
prijatelja... tamo sam živila do svoje
šeste godine a onda sam se preselila ode...
Ode je dobro ali bolje je u zadru..
slušam sve i svašta.
MOJI IDOLI: >Christiano ronaldo
i Ronaldinho... o njima ćete na mom blogu puno
viditi i ćitati...

VOLIM: sebe (buahahah, šala).nut
isti pizzu, pričati viceve, dečke, simpatične
ljude, parfeme, svoje veliko ogledalo u sobi,
plesati, pivati, piti red bul, spavati...party
naroljati se ko budala..
svoju naj frendicu Ivanu s. koja se priselila
u zadar i jaaako mi neeedostaje....nokisskiss
(viđamo se)
glasnu muziku....
životinje.. posebno male slatke mace...cerek
svoje prijatelje i prijateljice.....
bez kojih ne mogu....



NE VOLIM: umišljene osobe, neiskrenost,burninmad
laži, školu, riblju juhu (bljak), kad me neko
iživcira, blabla
pedofilčine....dvolične... headbangmadburninmad
kad me neko pila....
kad se neko dere u blizini mene.....
kurve.... drolje.....
kad mi neko govori što da radim i kako da radim....
čitati...... (nesićan se kad san zadnji put pročitala lektira)
buahahaahahaharoflcerek

moj mali chrictiano ronaldo...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

EMINEM:..

eminem kao mali
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



Blogovi koje posječujem:
lokvic@- mala gunsica... ful simpatična i draga....
Beretink@- simpatična i dobra... njoj se uvik moreš povjeriti....
luđakinja zg
Maz@- luda ženska iz slavonskog broda, voli mace kao i ja...
Rogić...- ludilo od tipa... s njin se uvik zajebavan... zabavan je i simpatičan... LEGENDA!!
Moja lipa rodica LuCe!!!- odlična frndica, žestoko se smije... njoj se moćete povjeriti.. ma žestoka je!...
evo njena slikica..
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Pahuljica_ fora cura... simpa... draga... a posjette je slobodno!!!
Ica- heheheh a ona je posebna.. do sutra bi vam mogla ostavljati kom. ma super je kao i svi!!!
ILari- moja super frendica iz istre... zna skoro sve moje tajne... draga je simpa i nedostaje mi!!!!
toxic- luda ženska.. ima 100000.. blogova.. ali svaki joj je odličan.. znamo se skoro pa najduže što se tiče bloga!!!
Sandy =).. simpa cura... voli tokio-hotel... tj. luda je za njima!! =)
Luce- frendica iz razreda... once upon a time....
NeLa- frendica iz razreda..
Hood:)-simpa tip... MIjau!!..ostavlja zanimljive komentare... sprdancija od čovika




MySpace Graphics


Za one zaljubljene...koji gledaju na sat;)
01:01-voli te
02:02-želi te poljubiti
03:03-želi da budete zajedno
04:04-pozvat ce te na spoj
05:05-zeli samo tebe
06:06-osjeca više nego pokazuje
07:07-crni decko misli na tebe
08:08-vara te
09:09-smedi decko misli na tebe
10:10-svidas mu se
11:11-lud je za tobom
12:12-sanja te
13.13-ne može bez tebe
14.14-voli tvoje oci
15:15-ti si mu jedina
16:16-tajno te promatra
17:17-ljubomoran je
18:18-ima curu
19:19-dobit ces poruku
20:20-nazvat ce te
21:21-samo dobri frendovi
22:22-fališ mu
23:23-plavi decko misli na tebe
00:00-srest ceš ga




MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Graphics


Linkovi

MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts

MySpace Layouts



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts

nedjelja, 05.11.2006.

Ja i moja "srića"

Ej ekipa...:)wave
evo došlo i vrime da i ja napišem novi post...(nešto novo)
...:) a što da vam još kažem , kod mene i Njega sve je isto
a i vjerujem da će tako i ostati....:) E ovih dana kad su bili
Svi Sveti onda nismo imali škole pa sam na nekoliko dana otišla
prespavati kod svoje naj frendice u Zadar....smijehsmijeh
Bilo je ovo prije dva dana:
E da znate.... Ja i ona smo morale ići kod njenog zubara....
Kad smo došle tamo bila je gužvetina u hodniku od zubara ....
Dabog da me grom ubia ako lažen... evo bilo ih je oko pedesetak...
Za popizditipuknucu A onda kad nam se nije dalo toliko dugo čekati išle
smo malo prošetati,,, u to vrime počela je padati kiša pa smo morale
kupiti neki kišobran...(u china shopa) buahahahh!!namcor
Ma kupile smo neki za 16kn... a onda cile sleđene opet otišle kod tog
zubara... a kad smo došle u hodniku je bilo još duplo više ljudi nego prije....headbangheadbang
Ubile smo se čekajući da bi nakraju došataj zubar i reka: "žao mi je više nitkomadblablaburninmad
nemore doći, a vi koji ste ostali morete iići doma pa se sutra vratiti!!!....
Popizdile smo.... bile smo tako živčane da se nije moglo opisati....
Onda smo išle doma kod nje.... I naravno moralo se nešto dogoditi.....!
Njen čača nam je reka neki livi put tako da smo mi oko 500 metara luduzalud hodalepuknucu
po onoj kišurdini.... Bile smo mokre od glave do pete....no
kad smo došle doma stajale smo po ure kod peći...
Dva dana posli mi smo bile bolesne, ispuhivale nos, i kašljale ko konjine...

Evo me sad u svojoj kući još uvik šmrćem i kišem ko luda....
a što ćeš, nesriće sam uvik bila pa ću i ostatinorolleyes

|komentiraj 11| printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.