studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ak vas kaj zanima čitajte,
a ako ne maknite se iz tog bloga :)


obavezno posjetite:
TvojNetko
cipelic@
Cudnovate zgode Ive Praseta
nia
Bubač_Matea

mi pijemo,
lalalala,
cijeli dan i noć... :)

AMERIKANAC
Vidjela sam te na moru
jedne ljetne tihe noći.
Vidjela sam tvoje oči
i pomislila da ćeš doći.
Frizura ti je bila čudna.
Ti si za mene bio stranac.
Shvatila sam da te volim
i nazvala AMERIKANAC!!
Imao si plavu trenirku i
majcu sive boje i
njihao si se u ritmu,
neke muzike svoje.
Saznala sam ti ime,
al za mene je bilo kasno.
Morala sam poći kući
to je svima bilo jasno.
Za mene si ostao dalek,
za mene si ostao stranac.
Jedna potpnula ljubav,
jedan AMERIKANAC!!



DALEKA OBALA-KURVE
... još jučer poljupcima mi smo se borili
i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
što se dogodilo, gdje je ta kap,
što je prelila čašu, što te natjerala da odneseš...
sve što sam volio,a tebe sam volio,
sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao.
ma zar sam pogriješio, što sam se smijao
kad su mi govorili da sve su žene KURVE!!!
kad bi zauvijek zaspao ovaj grad,
kao u bajci prekriven trnjem i travama,
sve dok se ti ne vratiš,
a vratit ćeš se znam,
i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan,
dok me ne zagrliš dok me ne poljubiš,
dok me ne zagrije tvoj dah...


Zar nije slatka?
Zar nije krasna?
Nije li draga?
A nije ni stara ni jednu minutu.
Nikad pomišljala nisam da prava ljubav znači
stvoriti tako ljupko biće...
Ali, zar nije ljupka, zar sva od ljubavi nije?
Zar nije lijepa?
Anđelak pravi.
Tako sam sretna
što nas nebo blagoslovi.
Nevjerojatno je Božje djelo:
Uz našu pomoć novi život stvori.
Zar nije ljupka, zar sva od ljubavi nije?
STEVIE WONDER



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Tražio sam pamet,
i Bog mi je dao zagonetke da ih rješavam.
Tražio sam snagu,
i Bog mi9 je dao
probleme da ih rješavam.
Tražio sam bogatstvo,
i Bog mi je dao mozak
i tijelo da radim...
i grdno me sjebo!!!!!


Ne smijem upaliti kompjutor.
Ako ga upalim, zagrijat će se pive koje sam sakrila iza njega.
Zašto sam ih sakrila?
Zato što ne smijem piti.
Čim stigne ponoć, već znam, pohlepno ću ih ispiti.
Makar ne smijela upaliti kompjutor.
Da se ne zagriju.
Topla piva=bljak piva, nepiva
.
POLUPANI LONČIĆI: JASNA ŠURINA

Mislim da te ne volim,
a tebi je napokon stalo,
dugo sam te čekala,
već dvije noći patila.
Teško mi je u srcu bilo,
bolilo me cilo tilo.
Mislila sam da te nemam, već te dugo u srce spremam
A ono sad će pući,
jer me počelo tući.
Tvoje sranje sada je pri kraju,
pjesme ove.
Suze prestaju teći, jer srce prazno osta,
i nema više tosta.
A i sve na kraju ipak košta.
Došla je pošta,
a i snjom i pismo u kojem lijepo piše
NE VOLIM TE VIŠE!!!!!!

GUBIM TE U TAMI
Sijedim u sobi
mislim na tebe,
a opet sam sama.
želiš mi prići,
ali ne možeš,
jer između nas je velik zid,
zid pun prepreka, pun tuge,
pun laži i boli...
Jer ti ne želiš proznati
da me voliš.
U meni nema sreće,
i život me nekako neće,
na ovom svijetu
sam sama:
ja, alkohol, tuga, dim i tama!
Ljubav meni nije suđena,
moja sudbina je da
budem sluđena,
da budem luda za tobom...
Sad mislim na tebe,
u mislima te ljubim,
dok te ona grli,
mazi i pazi.
Ja te VOLIM u tami
uz alkohol i dim,
u mislima ljubim,
a u stvarnosti gubim!!!

NA PRAGU ZRELOSTI,
U DOBA ADOLESCENCIJE,
TVOJ SE ŽIVOT MIJENJA.
TVOJE ŽLIJEZDE LOJNICE POLUDE,
A DLAKE TI BUJAJU
KAO IZDANCI U PROLJEĆE
ODJEĆA TI VIŠE NE PRISTAJE...
HORMONI SE UZBURKAJU
I POSUTA SI PROŠTIĆIMA,
PA SE JOŠ JAVI I SPOLNI NAGON!!!
ONDA DOĐE VRIJEME ZA
GRUDNJAK, DEZODORANS I BRITVICU
I TI NAJEDNOM ZAMIJETIŠ
PROMJENE U SVOM PONAŠANJU.
KAD SE TVOJI HORMONI SMIRE
UBRZO ĆEŠ OTKRITI DA BITI
TINEJĐER ZAISTA NIJE BILO UZALUDNO. :)

VOLJENA PRIJATELJICA
Tiho, polako
grobu se spremam,
zašto da živim,
kad sreće nemam.
Umrjet ću tiho za
jesen dana kad
cijela priroda spava.
Nitko za mnom plakati neće,
osim mame,
a možda i ti.
Ako jednom prođeš,
pokraj moga groba,
gdje rastu trnje i trava.
Sjeti se mene i reci:
"TU MOJA VOLJENA PRIJATELJICA SPAVA!!!"

13.11.2004., subota

Opet Big Brother

sad je u vezi nominacija. sanja i valentina su se pokazale ko dvije najveće kuje. nisam znala da mogu bit tak dvolične. prvo su se valentina i željko mazili itd itd, i valentina njemu rekla kak joj je drag i te brije i da bi ga na nominacijama na kraju nominirala. možda zbog ljubomore jer su sanja i on često provodili vrijeme zajedno jer su pričali o svemu a ona nije bila s njim.. a drugi razlog ne znam. tako isto i sanja koja je pričala kak mu je super pričat sa željkom i kak su se počeli slagat i onda ga kučka nominira.mislim meni željko fakat diže živce svaki put kad ga vidim na tv-u ali ovo fakat nije bilo fer od cura. sad su se pokazale u najboljem svijetlu. ali ja bi fakat htjela da željko ispadne jer je fakat ubitačan. i zbog njega su izgubili 50% jer nije bio dovoljno spretan i dva puta se morao vraćat. ja brijem da bi ga tamo ubila. i ovaj tjedan će im biti živčani tjedan jer će im falit cigara. a jadni