Slikice

myspace layouts




profile editor

myspace comments









< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Siječanj 2009 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNti ..on/ofF

Image Hosted by ImageShack.us

Opis bloga

Moj drugi blog.Ovo je samo za cool ljude=).

Komentirajte zadnji post.
Komajte koliko želite=).
Uživajte na blogusretan

Oprez
Promijenila sam ime.Sada je MY SECRET LIFE.Tako da znate tko vam koma.


Free Music

Free Music




Malo o Meni:
...ime...-Sanja
...prezime...-......
...nadimak...-Sava
...najfilm...-hm...ima ih puno
...najknjiga...-ima ih dosta
...najpisac...-O.K. je R.L.Stine
...najblog...-Emin
...volim...-prijatelje i zabavu
...to...je...to...
...pozz...


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws



Moj Baner:


Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Ema
Ana
Gjudy
Ruky
All About Sophia Bush
Sims Freak
Miss Laine
Moj Stari Blog
Posion
Sims Life
Love Rihanna
Sasvim Obična Cura
Svrati i Vidi Fora Dizz
LoLLy
xxPrincess14
Marija-zatvoren blog
Good Girl Gone Bad
Crazy Cool Curica

Photobucket
Image and video hosting by TinyPic

Malo slika

myspace layout images



myspace layouts


www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws







Someone asked me if i missed you.I didn't answer.I just closed my eyes and walked away...then i whispered ''so much''.





subota, 13.09.2008.

Sjetila se ja bloga

Evo,stigla ja na blog,napokon.Kao što vidite promijenila sam dizzyes.Škola traje već puna 2 tjedna.Tek je počela,a već želim da završi.Imali smo kemiju.Ajde i to smo preživjeli.Radili smo pokuse.O.K. su.Neki su pričali o smaku svijeta.Hoće li biti smak svijeta znat ćemo za mjesec dana.Ja mislim da ga neće biti.Makar bi htjela da mi skrate te muke u školi.Ljudi,hvala vam na komićima.Nadam se da sam ih sve vratila,ako nisam napišite u komovima i ja dolazim na vaš blog.Samo nastavite komati.
Do sljedećeg postamahmah



| komentiraj! (111) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.