Pjesme Bojana Jambrošića

subota, 18.06.2011.

Put bez povratka

Preko ruba vremena

Gorko vino pijem sam
Dugo živim s tim
Ni sad nebi bio svoj
Da te ne volim

A onda svanuo je dan
Da obećanu ljubav dam
Sto za sreću treba
Sada dobro znam

Ref.
Ljubav Ti i Ja
Put bez povratka
Dvije duše
Samo jedna sudbina
Ljubav Ja i Ti
Sada spojeni
Kao jedno
Preko ruba vremena

Pristao sam kao svi
Na vec dobiveno
A citav zivot voljeti
Ono skriveno

A onda svanuo je dan
Da obećanu ljubav dam
Sto za srecu treba
Sada dobro znam

Ref.

Sada znam
Sada dobro znam

Ref.

Samo jedna sudbina

Ljubav ja i ti
Sada spojeni
Kao jedno
Preko ruba vremena

18.06.2011. u 22:19 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Lipanj 2011 (3)

Komentari da/ne?

Opis bloga

Tekstovi pjesama Bojana Jambrošića

Zabava

Super Mario Igre