bijesni cucek

06.06.2006., utorak

evo mene........ponovno

booooooooooooooook ljudiwavewave…….kako ste mi :yesyesyes………
imam puno tog za rećismijehsmijehsmijeh………..idemo iz početka..bili smo na županijskom iz vožnje bicikla
drugi smono……….i to su nas prevarili trebali smo biti prvinamcornamcor…napisali smo žalbu ali ništa od togablablablablablabla…cijelo vrijeme sam plakala s matičkom…nono…….uglavnom se nismo htjele slikati.užas…bangbangbang iako smo osvojili drugo mjesto i pehar…još sam osvojila srebrenu medalju iz pojedinačkog
natjecanja , činilo mi se ko da se cijeli svijet srušioheadbangheadbangheadbang……..no onda sam otišla na nikolininu krizmu.bilo je zakonthumbupthumbup…..a i upoznala sam jednog slatkog dečka.cerekcerekcerek.pa mi je opet sve bilo savršenosmokinsmokin…..išli smo na snimanje iz latino američkih plesovayesyes…plesala sam s ninom…
baš me zanima kako će to ispastnutnutnut…….ništa posebno više, osim toga da je marko otišo u švicarsku…zalivenzaliven…………
ajde pusa kisskisskiss………………………ostavite mi puno komentaranjaminjaminjami


- 18:30 - Komentari (33) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj blog

bok! ja sam kattarina..... treniram stolni tenis....volim slušati narodnjake,stranu glazbu itd...imam puno frendova i tak.....lud

Linkovi

moji frendovi

ana đ- luda, voli zezanciju
ana v- super frendica ,s njom nikad nije dosadno
dj perićka- ta fakat ima smisla za humor
matićka- žena je super i dobra frendica
lea š-totalno otkvačena
marija v-mislim da je ona jedina normalna osoba koju poznajem
borković- taj tip je zbilja lud
jurič- stvoren za zezanciju
havidić- smiješan do bola
rotimica- ta je fakat luda,da joj kažeš da se baci s mosta ona bi to učinila,svemirka i
pol, zzzzzzzzzzz (šala)
garićka- super frendica ,ona i ja smo uvijek posebne kobasice u posebnim događajima
pepić- moj bratić , dobar je on (moš misliti)
marko-sve su cure lude za njim, također moj bratić