bijesni cucek

17.04.2006., ponedjeljak

ponedeljak

užas…nono….marko je otišo u njemačku …..sad kad ja i nina dođemo na bauštelu neće biti
nikogzalivenzaliven……….danas smo se još dogovorili da ćemo nabaciti jednu partiju nogometa, cure protiv dečki, a on je baš moro otići dan prije……………………………………………..
odigrali smo tu partiju nogometa, ne moram ni govoriti tko je pobjedio…………………
na kraju smo ja i mare igrali rukomet…pepić nije došo za Uskrs, bar ćemo se čuti preko
e-mail……………..pusa svima i sretan Uskrs

- 14:11 - Komentari (31) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Moj blog

bok! ja sam kattarina..... treniram stolni tenis....volim slušati narodnjake,stranu glazbu itd...imam puno frendova i tak.....lud

Linkovi

moji frendovi

ana đ- luda, voli zezanciju
ana v- super frendica ,s njom nikad nije dosadno
dj perićka- ta fakat ima smisla za humor
matićka- žena je super i dobra frendica
lea š-totalno otkvačena
marija v-mislim da je ona jedina normalna osoba koju poznajem
borković- taj tip je zbilja lud
jurič- stvoren za zezanciju
havidić- smiješan do bola
rotimica- ta je fakat luda,da joj kažeš da se baci s mosta ona bi to učinila,svemirka i
pol, zzzzzzzzzzz (šala)
garićka- super frendica ,ona i ja smo uvijek posebne kobasice u posebnim događajima
pepić- moj bratić , dobar je on (moš misliti)
marko-sve su cure lude za njim, također moj bratić