20.03.2007. / utorak

Evo nas...

Eeeeej...ljudi evo nas...da dobro ste procitali nas. Hehe, a sta moramo se malo javitsmijeh... i da puno vam zahvaljujemo na komentarima, sam ih vi ostavljajtewink... svima vam saljemo pozzz...Ajde da krenemo, joj dosta toga je bilo...prosli tjedan smo isli na nekakvu predstavubang...al nazalost isli smo sa razredima svako svojim, pa nismo mogli zajebavat se putem (al zato na predstavi da)...dok smo dosli do doma kulture, jedan lik je ulazio i zaljepio se za podludsmijeh...hehe ja sam umro od smijeha...a onda smo osli sjest...Edi je brzo dojurio do mene i tak da smo se zajebavali cjelo vrijeme, a on se skrivo razrednici da ga ne potjera od tamo...mislim predstava nam bila spaljena, makar je cak bila ok, nije se isplatilo dat 20 knburninmad...a kad je ova glumica pitala o je ovdje mulac, itd. naravno moro se Edi dizat i vikat : JAAAAA!!!!nono hhee...ah ipak on je poseban...al bila j luda predstava...tam nekakvo sranje o djeci u skoli, i na kraju je jedna kao ubila frenda...(kraj je i bio najznamimljiviji)...a dobro posliej toga smo isli do pekare jer smo bili gladni ko gamad...a dobro to je bilo preko tjedna...a za grad...nismo isli, jer nismo smjeli ni jedan ni drugi no(inace jako mrzimo neke ljude)...a jbg, al zato je bilo dobro, jer smo se dogovorili za prespavljivanje.Ja(krešo) sam prespavo kod Edija...a bilo je ludo, cjelo vrijeme smo se zajebavali, a jos sam i ja bio happysmijeh...slusali smo muziku sa kresinog mp3-a, al se ispraznila baterijano...lol, pa smo nastavili sa edijevog...a naravno LP, i Metallica i tak... smokinkaj jos zajebavali smo klince, neki su slavili rodendan pa smo ih zajebavali...i tak...a onda negdje tek oko 11 se mi sjetimo ic jest hehe...a naravno ipak smo mi nadareni za kuhanje (mos misilit)...al glavno da je bilo jestivo...i gledali smo pirate s kariba 2thumbup...a dobar je to film...nama se svidio...smijesan je lol...bili smo na katu i tamo smo se jos zajbavali...ali bili smo nekakvi pospani pa nismo bili dugo budni...ko prije (kad smo isli spavat vec je bila zora...lol)smijeh.Ah, al zato je moro Bigi snama bit...joj, al ajde bio je miran...al ujutro...dok smo se probudili ludio je, kopito se po krevetu, i neznam sta nijelud...rano smo se digli jer smo morali u crkvu...jooooj...al kad smo dosli, fala bogu drugi svecenik je vodio misu, tak da smo se mogli zajebavatsmijeh...Edi mulac je nabijo po zidu jer mu je bilo smijesno, kaj je supaljnamcor...a i neke cure su nas zajbavale...isle su mi na zivcebang...al dobro nije bilo tak lose...jer je bio dobre volje ovaj koji nam predaje vjeronauk (cudo)deade bilo brzo gotovo...ah i tak a bilo je dosta sranja...Sad neznamo kaj da vise pisemo, pa vas lijepo sve pozdravljamowave...i naravno najveci saljemo nasim curama, i jedan veliki kissss (svako svojoj)cerekcerek...ajde pozz i do citanja!!! by ed1 & kr3šo...

- 14:49 - Komentari (377) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.