27.02.2007. / utorak

Pa evo me opet...a dolaze i slike!!!

Ej, pozzz svima! A doso ja malo pisat, kad imam tema za pisanje.No dobro, konacno imam srece u svom sjebanom zivotu, hehe.Upoznao sam jednu jako dobru curu cerek, koju sad pozzzam i saljem kiss,i pozdravljam dvije kul sestre, hehe znat ce one kad procitaju.U skoli pogotovo srece, svaki put kad me idu pitat za jedan se izvucem hehe naughty.Ali ajde da ja onda sad napisem sta je bilo preko sub i ned, i jucer.Krecem od subote, bili su frendovi kod mene i zajbavali smo se normalno, ali onda je Edi odlucio da idemo do grada nut. I mi odemo, al ja mislim kad smo izasli smrzli smo se ko konji, nismo dugo bili, pa smo se vratili jer je bilo jaaako hladno dead.A u nedjelju neznam nije bilo bas neceg posebnog osim zajebancije hehe.Ali jucer je neka mala iz skole se pobunila i rekla da ces zvat neke likove da premlate moje frendove loool, a mislim sa mojima je negdje pola grada:smijeh tak da nema sanse da dobiju batina.Lol bas me zanima sta ce se zbilja dogodit hehe.Svakakva se nama sranja dogadaju.Na novoj godini je bilo totalno ludo, napili smo se i sam sranja radili.I o onom Mateju, lik nam na novu godinu kaze da nemoze doc, i mi ga naravno zajebavamo da mora spavat i dudu nabit u usta.A sad njegova izlika, kaze nama lik na novu godinu oko sedam negdje, a nemogu ja doc moram ic kod doktora lud loool, malo je zbunjen. Danas dolaze i slike...konacno, da sjetili se mi...hehe.Ajde pozzzz!!!by kr3šo wave

Linkin park-Numb

- 11:46 - Komentari (112) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.