22.02.2007. / četvrtak

Konacno novi post...

Evo jos jednoga posta.Bilo je dosta zanimljivo ovaj tjedan, prvo sam bio bolestan (cak 2 dana) pa nisam iso u skolu, pa mi je tjedan brzo proso.Ali u skoli normalno ludilo.Neznam dan kad u mom razredu nije bilo sranja, pa ajde da krenem.I tak ja dodem u skolu u srijedu, i vec pod prvim satom sranja, i frendovi mi poberu jedinice lol.ali kasnije se smirilo.Nije bas bilo zanimljivo u srijedu, osim sto se jedna iz mog razreda, priljepila za pod, jer su joj izmaknuli stolac.Odma mi je dan bio boljinaughty.I tak ja i Edi isli uredit blog, da nebude pljuga, pa morali u knjiznicu, jer niko od debila u naselju nema internet.Moram priznat da smo se malo namucili, s trazenjem pozadine, ali se isplatilo.Ajde sad da kazem o jednom dogadaju , prije otprilike godinu dana.Idemo ja i moja dva frenda pokraj zagorca, i jedan od njih (Dario P.) trkne nekog cigana, a ovaj se sam zgledo.I dobro nastavimo mi dalje, a ovaj se stalno zgleda natrag, ja ga pitam sta je bilo kaze on nist, i onda nekon 10 s kaze da cigan ide za nama.Krenuli smo preko ceste na partizanovo, a on skrene lijevo, (malo se ussro).I ja ga jedva nagovorim da dode knam, i on krene pogleda u ulicu i uhvati spuru ko muha bez glave i dere se i bjezi doma.Ja mislim da sam se tamo nasmijo najvise u zivotu, mi pogledamo u ulicu a nikom ni traga.I drugi dan kaze da ga je lik pratio doma (mos mislit) roflsmijeh.Do iduceg puta pozzzzzz!!!!! by kr3šo

Evo malo Metallice-Whiskey In The Jar (meni jedna od boljih pjesama)


I naravno Linkin park-Papercut (Nice!)


Jos jedna od Linkin Parka-Crawling (bas mi/nam je zakon ta pjesma)

- 21:55 - Komentari (50) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.