Cursors

bjatches from tha hood...

...u...četvrtak 03.08.2006.

i´m 10 % sugar...i´m 10 % good girl...but rest 80 % i´m fuckin bjatch so don´t mess with me...

eko i mene..jeeeej..hihiih..smijehsmijeh....falila??f kors da daaaa...hahah....yes....bila sam u porechu,u kampu....kosharkashki f kors...heheh kao sad sam faca...uaaaaa..haha...bilo je loooodilooo....ekipa prva liga...stvarno...pusa mirkecu cool...kugi...grgu...mojoj petrici...ludoj bubi mii..kim mojoj spaljenoj...opet miici..andrianici..kiss svimaa...kisswave....hrcaaaaak!!hahhah nas mali hrcaaaak anita!!hahah...ee daa...kateeee moaaa..ee to vam je carica...matiji velika pusa...nikad cudnijeg covjeka nisam vidila...zrinki...haha...sanjici....ima ih...ma stvarno ekipa je bila genijalna...auuuu..hrana!!!!ajme..ubijali smo se tamo....decki bi nam po obicaju pojeli sav sladoled pa bi tete kuharice za bas cure ipak sacuvale svu jagodu i bananu haha....winksmijeh.....njaminjami..ljudi ja sma se tamo ubijala u pasti..haah a nina u krumpiricima....njaminjami..zato i je trcala do wc-a hhahaha smijehsmijeh..zekaaaaam seeeeee...treninzi su bili odlicni,bas smo imali dobrog trenera....nagovarala sam ga da zakuca ali nie htio....mf...smrc....al eto...neamo srece....imali smo treninge 2 puta na dan...malo me ubijalo to rano dizanje jer bi isli kasnooo pajkit hahah smijehsmijeh...ali nema veze...treninzi su bili odlicni.....malo nam je falilo kupanja pa smo mi cure imale tradiciju bacat se u robi nakon treninga u more s nekom mola....koja bi to pisada bila....roflroflthumbupdead..ja fraerica sam odmah prvi dan izgubila svu lovu....i bila svorc do cetvrtka..nemres vjerovat...moj mali genijalni um...hihihi....ludludnut....ali stvarno sma uzivala...svaku smo vecer imali buba party haha roflyes zeljka se naganjala s bubama i rucnikom a martina je imala karate po cijelj sobi,sve bube je tam izubijala....nutyes...ninicha mi je pjevala citavo vrijeme....ma ludnica...mi smo se pisale od smijeha...tu sobu br 38 smo pocele zvat dom...sad mi cak i malo fali....ali eto...hehe jednu vecer smo petra,zeljka,nina,martina i ja provele u porecu i prespavale u nekom prolazu,smrznute i mokre do koze...uhvatila nas oluja a nismo mogle do otoka....uzas....malo smo se prepale,trcale smo po porecu,nismo znale di da se sklonimo...cijeli kamp je bio u strahu zbog nas...meni je riknuo mobitel radi te kise....htjeli smo spavat u hotelu,ali na kraju smo zavrsile u nekom prolazu...ipak smo nakon 5 sati stigle u sobe...ja sam dobila temperaturu i nisam igrala 3 na 3 madheadbangburninmadpuknucunamcor...gggrrr....bas mi je bilo krivoooooo!!!smrc smrc!!!ali eto....ali bilo nam je preelijepo..super iskustvo...sve se isplatilo...neke od nas su se zaljubile..hha...cerekcerek....bas mi je bilo drago..zadnju vecer pale su suze..bar ja...nisam htjela taj rastanak....ali bar cu imat uspomenu...
a sad drugi dio..jos jucer sam bila sretna kao mala beba..danas vise ne...zasto neki ljudi moraju lagati drugima u facu???zar misle da neko zeli njihove lazi...dozivjela sam jedno veliko razocaranje..ogromno...i sad me boli...i sama sam vidjela nes cudno u svem tome..ali ko ce se zalit kad ti je nesto lijepo???jednostavno se sad bojim vjerovat...toj osobi...kad ju vidim..znam da ce sve past u vodu...jer necu moc...ne smijem postavljati pitanja da me ne boli...sve je to laz...bila je...mozda jos je...a mozda imam krivo...ne zelim saznati...jer se bojim...ali neke stvari jednostavno stvaraju samu komplikaciju...nema logike u njima,nema logike u ono sto je receno i napravljeno....u onome sto sam cula vlastittim usima i iz tuđih usta...i onoga sto je ucinjeno...nekome je mozda previse stalo...a neko jednostavno koristi ono sto zna...govore ti sto zelis cuti,bar misle da to zelis...da padas na to...kao da ti kao osoba nemas ono unutra,onaj mali dio koji sadrzi same osjecaje..glupo je sve to...nekad moramo imati snage i znat reci ne...nekako i tu rijec prevalit preko usana..koliko snage treba samome covjeku da to ucini,neznam...meni ce trebati mnogo...hocu li moci neznam..pojest cu svu bol i razocaranje,mozda uspijem....dala sam jednoj osobi obecanje....obecala jesam...ali prekrsila sam...par puta...i opet cu..znam se...a nekome do toga nece nimalo stati...nece ni doznati,boljeti ce,ali morat ce proc...vrijeme....ono ce gutat bol...
ekipo sorryte ovaj put nema slika iz kampa,sljedeci put....moze??ma da da..uzivajte u ljetu,sve najbolje..ee da..imam rockas u pon!!jeeeee!!jedva cekam..15 god!!trrrhrrr!!faca sam haha da da yesthumbup...jej.....uzivajte..kiss...vojim vas...

- 22:43 - ou you thin ur so smart!!=) (39)- ae isfuraj se pred ekipom..... - Image Hosted by ImageShack.us