Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

utorak, 21.08.2007.

Opet dosada na svakom uglu...Ja bi na moreeeee!!

Eejj.
Evo da se i ja napokon javim =P
Vratila sam se ja s mora jos u....mislim da je bio petak,lol.
I bilo mi je super!
Jedan od onih rijetkih puta na moru kad bas NISAM htjela ici...
A ko slusa mene,jadno dijete... ;)
Zapravo mi se neda pisat sta sam sve na moru radila,di sam bila itd,zato jer znam da je to i meni malooo dosadno citat kad neko pise.=)
Ko oce znat nek pita,hehe.
Al moram da napomenem da sam bila na koncertu od Prljavaca(jea).lol
Vec sljedeci dan nakon sto sam se vratila s puta koji je trajao ČAK 7 sati(vec sam histerizirala),skupile se cure i ja i osle u Rakovicu(suprise,suprise,Matea)
Pa smo malo tamo radile sranja.-.-
I jucer je mog tatu primila "groznica čiščenja"-meni osobno najgora.
Tako da neam pojma kak sam uopce stigna napisat ovaj post,sva sam "u spremanju svoje sobe koja izgleda kao da je atomska bomba na nju pala".aha
Ugl,ovaj post je napisan reda radi.
Tak da imate sta citat i umirat od dosade.
Al svejedno očekujem komentare.smijeh
Tak da idem ja sad.
Ak očete pričat,dojdite na emesen(barem u onim kratkim razdobljima kad sam tamo).
Aj kiSSaČ.

ps.sad cu provast jos najmanje 20 min da nadem neku sliku koja mi se svida da je stavim tu napost.
Vidite kak se trudim.=) =)

I ova mi se baš svidjela iako nemam blage sta je to.
Hihihi-i neda mi se vise trazit.=P
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 10:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #