Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

nedjelja, 29.07.2007.

XXX

Helouuu!
Evo,vratih se ja iz tih toplica živa i zdrava...(na nečiju sreću,a na nečiju nesreću XD).
I moram da rečem da mi je bilo prejebeno(kad se vec tako moram izraziti),lol.
Idem sad u utorak na more,i nije mi to bed ko prošle godine...
Prošle godine sam ful histerizirala da nečeeeeeeemmmm ićiiiii,al ove godine mi se baš ide..
Mislim,bolje bit na moru i dosadivat se i neg doma i dosadivat se =P.
I eto,visim sad na emesenu,al mi nikooogaa nema.
Svi odoše van...=( no
E,pa svrha zapravo ovog posta je da od mene ne očekujete nikakve komentare u razdoblju (broječi od utorka) dva tjedna...
A možda i duže,ak mi se nebude dalo=P.rolleyes
Ugl,kidam sad nadesno(iks de)...-------------------->
Budite mi živi,zdravi,ljepi dobri...i sve sto s tim ide...
I ne očekujte tako brzo novi post...
Idem se ulijenit...=P
A za moje fufe s emesena(bez uvreda,pls,LOL),javite mi se čim dođete jerbo mi je dosadno...haha
Ajd puussaa svima...
Cmokkiss


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 20:56 - Komentari (205) - Isprintaj - #