Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

nedjelja, 08.07.2007.

Lalalalalala....

Evo,imam sad inspiracije....Vidi se po naslovu...Dabome...hahaha...Tak da bum sad pometala tu neke pikčrs na blog...aaawwwhhh...Al necu stavljat ljudske slike(koji izraz,lol),onda se ljudeki ljuuteee....=(

Evo,Kristinina ruza i tenesice...Al s malo izmijesanim bojama...Inace je ruza roza,haha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tu su pak Dorine ruke s crvenom ruzom...Moje umjetnicko djelo...XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hmmmp,hmmp...Ovo bi bila...Dorina slapa...Dorina goth zeko slapa,hahahahaha...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moj sladoled rumenkićććććććććć....XD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo bi bila nasa kreativnost na terenskoj nastavi,lool.S lijeva na desno Ivanine starke,Dorine,moje i Anjine...Kul,lol.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I okej,ima jos toga,i imala sam dobru volju stavit sve kad sam pocela al sad mi se vise FKT neda,lol.Baš sam ljenčuga...al jbg,mora i to netko,haha...idem sad...pozzzzzz

- 18:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #