Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

subota, 02.06.2007.

evo me opet,hehe

eej...odlucila sam ipak napisati novi post,iako sam od toga danas vec skoro odustala...iscrpilo me sve ono ostavljanje komentaraaaa...pa sad pisem jedan obicni neobavezni post na koji nitko nista nece morati komentirati i muciti se s pametnim komentarima...=P.dakle,tesko mi je naci inspiraciju nakon one stafete...cinjenice mi je lagano pisat,al ovo...hehe.daklem,jedva cekam da dode ljeto...da odem na mora i bacim se u hladnuu voduu...yeah!lool.ak nebude toga uskoro,onda ode ja na bazene il cu se jednostavno doma kupat u kadi...al pod hitno mi treba tako nes,lol.i ova skolska godina polako zavrsava...al ove je godine ipak nekako drukcije nego inace.mislim,trebala bi izabrat u koju cu srednju itd. i jos bolje,dal imam ocjene za to,haha.covjek bi pomislio da ce profesori zato bit milostiviji...=P.a cula sam jos da sad i profesori citaju blogove ucenika nase skole nakon onog gafa s blogom nasi osmasi...neznam sta je to kom trebalo,al stas...sad ovaj tjedan imamo sam dva dana nastavu i dan skole nam je u utorak...sam sto ce ove godine nes bit drukcije,kao 35. godisnjica,pa neki program tek predvecer...i vjerojatno nece bit poljevanja...tu se nes mora sredit...XD XD.mislim,ipak nam je zadnja godina.dalje,ja cijele dane svoje provodim izlezavajuci se pred teveom i igram igrice na mobu...mp4 mi crko!!!kompa neam...i tak...vecinom spavam...volim spavanja...<3.jedva cekam da prode ova godina,a onda u srednju...nadam se u lucijanku,al sve to ovisi...o puno toga,hehe.nekako mi je samobor vec dosadio...=).i tak,neznam vise sta da pisem...vjerojatno cu mijenjat adresu bloga,tak da cu javit sam onima koji me komentiraju...hem...sad idem...u šoping...i jest sladoleda u vincek,hehehehehehehehehehe....ajd,cujemo se mi jos...=).baj baaajjj...

ova slika mi je(kad se vec tak moram izrazit) prejebena....=P

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

i jedna pjesma,koju nisam ja napisala,al mi je zakon...

Zašto?

Zašto se bol za bolom vraća?
zašto se ljubav suzama plaća?
zašto pati onaj koji voli?
zašto suza na rastanku boli...

Zašto ljubav voditi, kad je ljubav bol,
Zašto suze roniti zbog te riječi ON?!
zašto neki ljudi ne mogu da shvate
da oni što se smiju najviše pate...

ajd pozzz

- 14:22 - Komentari (53) - Isprintaj - #