Don't break,don't break my heart,and I wont break your heart shaped glasses...

četvrtak, 03.05.2007.

MA evo me opet...Neam sta pametnije za radit od pisanja na blog...hehe.A i onaj dole post mi je glup pa nedam priliku da mi ga se komentira...=P
Dakle,proso je i onaj produzeni vikend...Nije mi bas sjajno proso,al jbg.Mislim,trebala sam ic van s curama,al kak smo u subotu imali krizmu(o tome necu ni pisat,hvala Bogu da je proslo,lol.sad sam krscanski punoljetna xD),meni su dolazili gosti,pa se moji roditelji sjetili naseg zemljista u maloj rakovici i idemo mi tamo rostiljat...I tako sam ja tri dana za redom isla tam bogznadi u brdo i gledala bube...Idealno,sta ne?Al sam onda u utorak navecer poludila da kako ja nisam tako dugo isla van i nazvala mateu(dora spavala,=P) i osle smo van.I nis se nije dogodilo posebno,al malo civilizacije dobro dode,:).I jucer je pocela skola...a bilo je ok za pocetak,ono,imali smo dva sata hrv(kod jaićke,to ko da i neamo nis) i zem(bosnjakica,isto...ono...d...lool),i trebali jos imat tzk i bio,al kak je petravicka strgala nogu,a profe iz tzk nije bilo,imali smo sam 3 sata.Blago nama,lol.I umjesto da odemo doma ili negdje do grada,mi smo OPET ostale kod skole,na nasem predragom zidicu,=P.To nam je vec drugi dom,hehe.I pojela sam 3 kiss sladoleda,a nisam dobila dinosaur sljokastu tetovazu=P(oni koji me znaju,znat ce o cem pricam,hehe).I sad zapravo neznam zas ovo pisem,kad cu vjerojatno zbrisat,al stas,hehe.
e,sad je dosta,sad idem jest cokoladu i gledat tv...malo ljencarit za promjenu,hehe.nisam jos izasla iz pidzame tak da ce i ugodaj bit potpun,=P.
ajd idem sad...pa-pa

- 11:34 - Komentari (2) - Isprintaj - #